Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 19.03.2017 av Anonym.
Venneforespørsler
Jeg synes det blir litt rart når jeg får venneforespørsel fra mennesker jeg ikke har skrevet et ord med. Er det flere som har den erfaringen? Kanskje det er jeg som er litt sær....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 19.03.2017 av Anonym
Hei,hei!
Ja det tror jeg faktisk. Det blir nesten som å si når noen på butikken snakker til deg: "Jeg kjenner ikke vedkommende og har heller ikke bedt om å bli snakket til"! Hehehe, du slette tid. Skulle tatt seg ut, ja....
Kanskje du skulle tenke over hvorfor du har lagt ut profilen din på denne sida. Det er vel forøvrig ikke så mange som gidder å svare deg på undringen din.

Anonym
#2. Postet 19.03.2017 av Anonym
Hvorfør er detså rart?? FB der er mann venner med mange som mann har aldrig snakket med??
Det er bare hyggelig og bli spurt
Anonym
#3. Postet 19.03.2017 av Anonym
p.s på profilen din søker du venner!!! da,,a
Anonym
#4. Postet 21.03.2017 av Anonym
Hvorfor skal jeg svare ja på en venneforespørsel fra et menneske jeg overhodet ikke har noe til felles med?
Anonym
#5. Postet 21.03.2017 av Anonym
Men du trenger da ikke å svare "JA"! Kanskje du har fullstendig misoppfattet innholdet på denne siden?
SD er ikke et eneste debattforum for særinger, men her kan du søke etter venner, kjæreste eller hva hjertet behager. Ønsker du ikke noe av det, finnes det sikkert andre fora til å uttrykke seg........
Anonym
#6. Postet 21.03.2017 av Anonym
God dag mann økseskaft
Anonym
#7. Postet 21.03.2017 av Anonym
Her det nok du som er helt "på jordet" kjære "Søker nye venner". For det første er det absolutt ikke noe galt eller merkelig at du får venneforespørsel - siden det er det du søker - for det andre kan du selvsagt bare avslå forespørselen hvis du ikke ønsker å bli kjent med vedkommende!! Hørt om noe som heter selvkritikk?
Anonym
#8. Postet 23.03.2017 av Anonym
Oppfriskende med en diskusjon. Vi trenger ikke å være enig. Selv om jeg kan være sær iblant, håper jeg at det er plass til meg herinne.
Takk for svar.
Melina
#9. Postet 18.04.2017 av Melina
Man skal ikke være så streng,det er normalt å få sånne forespørsler..Vi skal ha det moro her.
Anonym
#10. Postet 23.04.2017 av Anonym
"..rart når jeg får venneforespørsel fra mennesker jeg ikke har skrevet et ord med..."

Du tenker ikke at en venneforespørsel kan være et sted å begynne da?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen