evianne sier: Jeg ønsker ikke kontakt ned menn som er samboere, gift eller er i noe forhold.Jeg er også tydelig på at jeg er heterofil.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Kvalitet
Opprettet 05.06.2017 av Kvalitet, dame, 79 år, Nord-Trøndelag.
Misforståelser ..
Siden jeg var barn fulgte jeg som oftest min mors oppfordring om å bidra til ryddighet hjemme. Hver gang vi barna og mine foreldre gikk fra et rom til et annet, tok vi med oss de sakene eller lekene våre som ikke skulle ligge igjen, og la de på plass der de skulle være. Og dette har blitt en god vane jeg har lært videre til mine egne barn. Men - her en dag jeg gikk og funderte litt over hvor mange som gjør seg til tyv for den minste ting, så kom jeg på nettopp denne i utgangspunktet gode leveregelen mor lærte oss barna. Som kanskje de fleste kjenner til er det blant vinnings-kriminelle mange som dessverre ikke er så godt mentalt utrustet, av ulik årsak. Og jeg undres nå over dette, at - kanskje har dette en liten forklaring i samme beskjed som jeg selv fikk høre som barn. Har tyvens foresatte / rollemodell tidligere innpodet denne personen også den samme beskjeden? - men som dessverre har blitt oppfattet så totalt feil: - Ta med deg sakene når du går... ;-)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.06.2017 av Anonym
tekst neppe nødvendig
evianne sier: Jeg ønsker ikke kontakt ned menn som er samboere, gift eller er i noe forhold.Jeg er også tydelig på at jeg er heterofil.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen