Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 09.06.2017 av Anonym.
Titt hit litt damer.Ja det handler igjen om oss damer :)
Taler nå litt for meg selv men trur nok dem fleste av oss ønsker å ha en bilde av den som tar kontakt med oss.Hva gjør det om man har blitt grå i håret eller mistet det.Noen har fått litt mer å dra på etterhvert som man blir eldre men det er ikke det vi ser etter.Sjarm/glimt i øyet,humoristisk sans da snakker vi :)Eller hva sier dere damer??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.06.2017 av Anonym
Så enig med deg. Det blir litt useriøst for meg når det ikke er bilde. Hva er dere redd for? At "naboen" skal se dere? Og hva så i tilfelle? Nei legg ut bilde så blir det rettferdig for alle. Akkurat nå har ikke jeg bilde fordi jeg skal se responsen når det er bilde eller ikke,så det er bare for en liten stund ;)
Anonym
#2. Postet 10.06.2017 av Anonym

Anonym
#3. Postet 10.06.2017 av Anonym
Trur vi kanskje må lage en egen klubb for damer.
Reise/turfølge både til inn og utland kan bli interresant.Kan vel være flere enn meg som tenker det samme..For min del så er jeg fortsatt i jobb men reiser avsted så sant jeg har anledning.
Er nok den som har camera rundt halsen/eller i hånden på mine turer rundt omkring.Så damer-hva sier dere? Gøy å kunne chatte litt om akkurat dette :)
Anonym
#4. Postet 10.06.2017 av Anonym
Dette er veldig fin ide:) Håper at flere bli med i dame klubben:)
Anonym
#5. Postet 25.06.2017 av Anonym
Høres supert ut! Blir gjerne med på det
Terje
#6. Postet 05.07.2017 av Terje
Hei, jeg er en mann som synes det er vrøvl. Trenger dere enda en dameklubb så får dere vel finne et annet sted en SeniorDate. Jeg har reist hele mitt liv, bodd i fjellet og nå ser jeg faktisk etter en kvinne som kanskje kunne tenke seg å reise litt i det indre. Sant å si har jeg holdt meg langt unna nordeuropeere i utlandet og dermed blitt kjent med vanlige mennesker utenfor hotellene. På Rørosvidda har jeg gått splitter naken mangen en gang fordi det ikke har vært et eneste menneske der av noe kjønn. Jeg har hele tiden støttet min kvinnegenerasjon, den sk 68 generasjonen, men nå på terskelen til alderdommen begynner jeg å lure på om det var forgjeves. På bestemorstadiet er svært mange blitt like tertefine moralister som dem vi gjorde opprør mot. Dvs dobbeltmoralister. Og det passer dere ikke. Fortsett med å være feminine individualister, så får dere nok av oppmerksomhet. Her sitter i hvertfall en 70 årig fyr og lurer på om det er de damene jeg ser på Oslo City over latte som påstår at de er langt tilfjells?
Terje
Anonym
#7. Postet 05.07.2017 av Anonym
Fjols til fjells
Anonym
#8. Postet 06.07.2017 av Anonym
Med all respekt, er ikke du omtrent like fordomsfull selv når du setter andre i "bås"? Ellers ha en fin kveld :)
Anonym
#9. Postet 12.07.2017 av Anonym
??Huff...har ikke mange bilder å velge i..., men skal finne et snart??.
Anonym
#10. Postet 10.09.2017 av Anonym
Bilde er ikke alt.Jeg skrev lenge med en uten bilde og plutselig etter lange samtaler og flere uker,neste gang jeg logget på,hva så jeg en flott mann
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen