Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 27.08.2017 av Anonym.
Uten bilde
Syv stk innpå profilen min uten bilde. Vet ikke hva eg skal tro om de. Er det fordi de ikke er ung og pen lenger el vil de være anonym. Tror ikke de har store muligheten med å få kontakt innpå her. De fleste vil jo vite hvordan personen man skriver til ser ut. Og eg tror disse anonyme også velger de med bilde i første omgang. Det viktigste er vel å legge innpå hvem man er ser ut og etter det være åpen og ærlig om seg selv. Krever eg for mye el.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.09.2017 av Anonym
Du tar fullstendig feil,begynte og skrive med en uten bilde.Kjempekoslig prat(mot andre med bilde skrev).
Pluteselig da jeg logget på senere hadde han lagt inn bilde,hva så jeg jo.Kjempe flott bilde og kar.
Anonym
#2. Postet 08.09.2017 av Anonym
Jeg er helt enig med Inger! Klart det er koselig å få se vedkommende.
Men til syvende og sist er det ikke utseendet som teller mest.
Anonym
#3. Postet 11.09.2017 av Anonym
Jeg er veldig enig med deg, det handler for meg å knytte den jeg skriver med opp mot et ansikt, ikke fordi utseende skal bety noe, men det er nå min mening:-)
Anonym
#4. Postet 12.09.2017 av Anonym
wilma:
Har prøvd å lokke ut bilde av en som jeg hadde god kontakt med på telefonen,- ikke engang før vi skulle møtes!
Han mente at jeg kunne misbruke bilde av ham????? Til hva?
Her har vel egentlig ingen VELDIG lyst til å utlevere seg selv med foto, men noe må vi ofre!
Utseende har ikke alt å si, -men vi er vel alle ute etter å finne det NOE, i blikket som vi leter etter...
Anonym
#5. Postet 12.09.2017 av Anonym
Er en del som har misforstått dette med kontakt, hvis folk er så redde for å legge ut ett bilde så burde dem ikke meldt seg inn heller.
Anonym
#6. Postet 23.09.2017 av Anonym
Har fått en del tvilsomme henvendelser med og, uten bilde
Anonym
#7. Postet 28.09.2017 av Anonym
Anonym....hvor ER ditt bilde:(
Anonym
#8. Postet 28.09.2017 av Anonym
Hei! Alle som har betegnelsen Anonym er utmeldt herfra...... er ikke lenger medlemmer!
Anonym
#9. Postet 28.09.2017 av Anonym
Så alle Anonyme kan skrive I forum uten medlemskap?????
Anonym
#10. Postet 30.09.2017 av Anonym
Jeg synes at hvis man skal treffe noen her, er bilde et must. Ikke det at man skal være en fotomodell. Hvem er vel det? Men det er noe med at noen treffer en med sitt bilde. Det kan være et godt smil eller blikk.
Vi skal jo presentere oss. Det blir nesten litt sånn som med burkadebatten. Hvem vil kontakte en du ikke ser ansiktet på.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen