Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Film og TV > Debatt

Anonym
Opprettet 07.04.2013 av Anonym.
I seng med fienden
Martin Burney var virkelig Lauras drømmemann: kjekk, suksessfull, sofistikert og forførende. Det var ikke før de giftet seg at hun skjønte at Martin var en kvinnes verste mareritt - kontrollerende, manipulerende og voldelig.
Etter å ha levd med Martin i tre år, fylt med vold og angst, begynner Laura å planlegge flukten fra ektemannen sin.
Hun vet at han vil komme etter henne uansett hvor hun reiser, så det er bare en utvei. Hun må arrangere sin egen død. Hun fingerer en drukningsulykke, dlykter og slår seg ned i en døsig liten småby.
Men selv med ny identitet lever hun med frykten fra minnene om mannens brutalitet og en nagende uro om at han kan ha gjennomskuet planene hennes.
Martin begynner å ane at Laura ikke er død, men har forrådt ham på det groveste. Han bestemmer seg for å finne henne, koste hva det koste vil.

I denne filme spiller Julia Roberts " Laura". Hun har syktige medapillere som Patrick Bergen, Kevin Anderson og Elisabeth Lawrence, som er med på å gjøre denne filmen til en severdi affære.
Filmen ble utgitt i 1992 og er en thriller. En film som engasjerer og det år ikke an å ikke bli berørt av denne.

Snurr film:)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.04.2013 av Anonym
Har sett den og den er engasjerende, gripende og realistisk. Verdt å se.
Anonym
#2. Postet 08.04.2013 av Anonym
Takk Arwen, for alle de engasjerende og spennende film- og bokforslag du kommer med!
Noterer de ned, og ser fram til å se og lese når det kommer roligere tider...
Anonym
#3. Postet 09.04.2013 av Anonym
Bare hyggelig, carpediem. Jeg har masse av alt og er glad i film, bøker og engasjert i det meste. Prøver å posjonere det ut med jevne/ujevne mellomrom og håper å vekke lese/film-opplevelse hos flere.
Jeg er engasjert i så mangt og artig at du liker det jeg kommer med her. Si i fra om det blir for mye. Meningen er ikke å pøse ut men å posjonere ut i passe doser.
For mye og for lite forderver alt vet du:)
Anonym
#4. Postet 10.04.2013 av Anonym
Du tenker nå på alt! Takk! Passe dosering for meg ; )
Flott at du er så engasjert og deler erfaringene dine videre!
Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen