Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 27.04.2013 av Anonym.
Detbatten om flagg på 17.mai
Det går en heftig debatt rundt om - ikke minst på facebook - om hvorvidt vi skal vifte med norske og/eller utenlandske flagg på 17.mai Noen av innleggene er så sinte at de til og med fordreier fakta for å få fram hva de mener.

Hva tenker dere om debatten? Helt ærlig forstår jeg den ikke helt. Er det ikke NORGE vi feirer da?

Så her er min mening; gå veldig gjerne i din nationale klesdrakt, utansett hvilket land du kommer i. Bær gjerne ditt lands farger, uansett hvilket land du kommer fra. Veive gjerne ditt eget nationale flagg på alle andre dager - untatt på 17.mai... da ønsker jeg faktisk å se at vi feirer NORGE med NORSKE flagg - i glede med både norske og utenlandske borgere og gjester.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.04.2013 av Anonym
Er enig med "siw" 17 mai er NORGES NASJONALDAG og skal feires som det.Alle er jo selfølgelig velkomne til å være med å feire denne dagen uansett nasjonalitet/hudfarge,de får gå i hvilken som helst klesdrakt de ønsker,men KUN med NORSKE flagg.Alle andre flagg burde vært bannlyst av respekt for norges nasjonaldag.Kan dem ikke respektere dette så kan de holde seg vekk!Har vært i andre land og vært med på feiring av deres nasjonaldag og der er det bare landets flagg man ser.
Så la oss respektere Norges nasjonaldag med KUN NORSKE flagg.Andre lands flagg har ingenting å gjøre her på 17 mai!!!
Anonym
#2. Postet 26.10.2013 av Anonym
17mai e norges nasjonaldag, en dag vi feirer stort, folk går i tog og vifter med flagg. koffør ska vi være så sær at vi ikke ska tolerere andre flagg? æ bli jo riktig beæret over at andre land e med på å feire norge, og viser sin ære i å vifte med sine egne flagg for vårt land.
æ syns også det e dumt og smålig å lage en diskusjon om dette når det e så mange nasjonaliteter og spesielt mange barn som feire dagen ilag med oss. nei la folk og unga få feire oss med d flagget dm vil
Anonym
#3. Postet 26.10.2013 av Anonym
Diskutere 17 mai i November?Det er det dummeste jeg har hørt og lest
Anonym
#4. Postet 26.10.2013 av Anonym
haha hva er galt med det?
det meste kan diskutere året rundt..
Anonym
#5. Postet 26.10.2013 av Anonym
Det eneste jeg vil si er at jeg er ett hundre prosent enig med berib..... Endelig et fornuftig menneske.....
Anonym
#6. Postet 26.10.2013 av Anonym
å tusen takk :)
Anonym
#7. Postet 27.10.2013 av Anonym
100% enig med berib. Se dog på det som noe positivt, i stedet for å framstå som egne nasjonalister.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen