Venninna sier: Det er vår og utevær :) riktignok fortsatt litt surt, men fortsatt hele den lyse fine tia foran oss ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 10.06.2013 av Anonym.
Livskvalitet
kSå var det på an igjen for min del, måtte søke hjelp, kurs i kostholdsendring etc, alt dette som jeg egentlig vet fra før. Men sånn er det når man har kjærlighetsorg.En luller seg inn i det, selvmedlidenheten, savnet, alle de gode minnene fra tosomheten, og kontrastene til ensomheten.
Men nå har jeg tatt skjeen i en annen hånd, og bestemt meg for å krype til korset nok en gang, og søke hjelp.Det går fint an å ha livskvalitet når man er aleine også. Tror mye handler om å få dreis på hverdagen, dvs spise regelmessig, (jevnt blodsukker) spise sunt, hvile, lytte til kroppen, være i bevegelse og sove. Men det å planlegge kost, hvile og mosjon....det gir i seg selv uttelling. En skaper seg faktisk en hverdag, med kvalitet!
Kjenner allerede på overskudd ettersom kiloene minsker!
Og nå..........skal jeg vaske kjøleskapet...og sette alle de nyinnkjøpte varene for en hel uke..på plass!!
tror jeg skal henge opp et bilde på kjøleskapsdøren........et bilde av en mann :-)

Tenk så fint å møte en mann når man kjenner seg sunn,sterk og kan by på livskvalitet!

ANBEFALES!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.06.2013 av Anonym
En hel bøtte med poeng til deg Beth
håper den rette skjønner at her har
han en rose å glede seg over

Lykke til med både kjøleskap og manne"jakt"
Anonym
#2. Postet 26.11.2013 av Anonym
Oi, jeg så plutselig dette innlegget som jeg skrev for et halvt år siden Takk for oppmuntrende svar! Jeg er nå 10 kilo lettere og føler meg sterkere enn jeg var på den tiden. Det er virkelig godt å kunne fokusere på eget liv, og å ta den tiden en trenger til å finne ut av ting. Et privilegium å stå på egne ben, være glad i jobben sin, glede seg over voksne barn, lage egen musikk, skrive, pusse opp stuen og slå spiker i veggen akkurat der en vil, ha fjernkontrollen alene etc :-) Livskvalitet står og faller ikke på tosomhet, men....størst av alt er jo....kjærligheten!
Venninna sier: Det er vår og utevær :) riktignok fortsatt litt surt, men fortsatt hele den lyse fine tia foran oss ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen