Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 19.11.2013 av Anonym.
Gratis medlemskap på SD
Vi har blitt lovet gratis medlemskap ut 2013 og er veldig glad for dette,da dette snart er den eneste gratis datingsiden.Hva skjer i 2014,vil dere begynne å ta betalt og hva vil det koste?? Håper på et svar fra ADM. om dette eller vet andre noe om dette????

Svar på innlegg

SeniorDate
#1. Postet 20.11.2013 av SeniorDate
Hei!

Fra 1. januar 2014 må man betale en månedskostnad for å kunne benytte vår tjeneste i sin helhet. Prisen er ikke helt bestemt enda, men det vil være under 50 kr pr. måned. Det er selvsagt helt frivillig om man vil betale eller ikke, dette vil ikke skje automatisk. Det betyr at man selv må velge betaling dersom man ønsker full tilgang til alle funksjoner. Det vil også være mulig å benytte vår tjeneste uten å betale, da med noe begrenset funksjonalitet.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#2. Postet 20.11.2013 av Anonym
Det var i hvertfall billig! Takk for svar
Anonym
#3. Postet 20.11.2013 av Anonym
Hei!

Fra 1. januar 2014 må man betale en månedskostnad for å kunne benytte vår tjeneste i sin helhet. Prisen er ikke helt bestemt enda, men det vil være under 50 kr pr. måned. Det er selvsagt helt frivillig om man vil betale eller ikke, dette vil ikke skje automatisk. Det betyr at man selv må velge betaling dersom man ønsker full tilgang til alle funksjoner. Det vil også være mulig å benytte vår tjeneste uten å betale, da med noe begrenset funksjonalitet.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Synes det her er alt for billig. Om dere setter månedsprisen litt høyere, si 200 pr måned, så er jeg allikevel sikker på at de fleste av medlemmene blir. Og de som ikke blir her er vel de vi ikke ønsker skal være her..forslaget mitt er hvertfall at dere setter månedsprisen til 200,-
Anonym
#4. Postet 20.11.2013 av Anonym
Tror ikke det er lurt av SD å sette månedsprisen til kr. 200.- slik Doffen forslår - ikke i første omgang i hvert fall - da blir det dyrere enn enkelte andre dating-klubber og unødvendig mange vil melde seg ut - og det er vel ikke det som er meningen?

Men kr. 50.- synes også jeg er altfor billig for fullverdig medlemskap.
Anonym
#5. Postet 20.11.2013 av Anonym
Da blir det veldig dyrt,så jeg er ikke enig med doffen,håper adm.holder seg til prisen han nevnte
Anonym
#6. Postet 20.11.2013 av Anonym
Støtter forslaget til at prisen blir 200kr pr mnd. Det er billig og bør ikkr by på problemer for noen. De som event foravinner om så skjer er vel de som er minst aktive her inne og så slipper vi kanskje de useriøse som også er her bare fordi det er gratis å være her.
Anonym
#7. Postet 20.11.2013 av Anonym
førr dyrt eller førr billig, alt e jo relativt, førr nån e 50kr mye mens førr andre e 200kr billig...
æ tenker at hvis æ skal betale så melde æ mæ heller inn på f.ex møteplassen som har maaange fler medl enn her, her e jo de samme få som stekk hodet fram...
Anonym
#8. Postet 20.11.2013 av Anonym
Støtter forslaget til at prisen blir 200kr pr mnd. Det er billig og bør ikkr by på problemer for noen. De som event foravinner om så skjer er vel de som er minst aktive her inne og så slipper vi kanskje de useriøse som også er her bare fordi det er gratis å være her.
Fullstendig enig med det du skriver vennen min! Du har som vanlig tatt poenget!
Anonym
#9. Postet 20.11.2013 av Anonym
førr dyrt eller førr billig, alt e jo relativt, førr nån e 50kr mye mens førr andre e 200kr billig...
æ tenker at hvis æ skal betale så melde æ mæ heller inn på f.ex møteplassen som har maaange fler medl enn her, her e jo de samme få som stekk hodet fram...
På det stedet du nevner har jeg vært for noen år siden. og vender aldrig tilbake! Makan til useriøst nettsted skal vi lete veldig leenge etter! Synes og det er synd det er så lite aktivitet her men har ennå ikke gitt opp håpet og anbefaler mine fb venner og andre som er singel å melde seg inn her.
Anonym
#10. Postet 21.11.2013 av Anonym
Enig med BERIB....

Hvem er det som skal bestemme hvor mye som er dyrt eller billig for hver enkelt?

200 kr mnd er faktisk 2400 pr år, det er mange penger for mange mennesker det.
Noen har mer enn nok penger, for dem spiller slikt ingen rolle.

Og ang useriøsitet, tror dere virkelig at penger og denslags henge i hop??

Så naive kan da vel ingen være, hallo...

Den mest ekle og useriøse her inne kan vel være den som har mest penger, hva vet vel vi?

Ang det nettstedet du nevnte er det et veletablert et, med svært mange medlemmer.
De har bra webmastere og fornuftige funksjoner, ofte er det slikt man faktisk må
betale for. Her er jo alt yderst enkelt, for å si det pent :=) Hvorvidt ting endres når man
skal begynne å betale, vel det gjenstår å se.

Tror nok at å gå fra gratis til markedets kanskje dyreste er en smule snodig, og
iallafall ikke noe som vil øke medlemstallet. Så da blir det et spørsmål....skal dette være
en skravleklubb hvor man skal rakke ned på hverandres meninger og sutre over livets
trivialiteter og alvorlige ting, eller....skal det være det som det i utgangspunktet
var ment å være....nemlig et sted hvor man kan finne en kjæreste? ? ? ?

Lurer på om ca 50 kr pr mnd er et smart sted å starte jeg, de som sitter i adm har
forhåpentligvis en tanke bak ting, og de sitter nok også inne med mer info enn oss
brukere om tingenes tilstand! Bl.a hva det koster å drifte/annonseinntekter osv

Men det var nå bærre meg....

Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen