Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 17.12.2013 av Anonym.
Er dette normalt?
Jeg lurer på en ting, er det normalt at menn her inne begynner å spørre om sex, før første date? Jeg syns det er både frekt å respektløst..Men godt jeg slapp å treffe han da..
Skullu ønske meg litt mer respekt fra enkelte.. Det er voksne folk, og har de ikke lært folkeskikk nå, så er det nok ikk håp..Eller er det jeg som er prippen?Ja jeg lurer.....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.12.2013 av Anonym
Det er vel kun sex de tenker på disse mennene da...og ikke ha en kamerat og venn og kunne gjøre hyggelig ting isammen med..
Anonym
#2. Postet 17.12.2013 av Anonym
like greit at de avslører seg så man slipper å bruke energi på dem :) det er normalt at mange menn starter et nytt bekjentskap med å spørre om sex, for mæ blir d for patetisk og sier mer om dem enn om oss som synes andre ting er viktigere å finne ut av for å bli kjent.... sånne menn vil ihvertfall ikke æ ha nå med å gjøre. fikk tilogmed brev fra en som lurte på når jeg hadde sex sist... what? nei, du er ikke prippen.
Anonym
#3. Postet 17.12.2013 av Anonym
Jeg er flau på vegne av mitt kjønn!
Anonym
#4. Postet 17.12.2013 av Anonym
Da kan iallafall ingen beskylde dem for å være Uærlige
eller ha en skjult agenda!!

Bedre det enn ¨å late som, og...mye bedre å være ærlig
i en slik situasjon enn å opptre som Stalker!!!
Og husk, Stalkere er det både blant menn og kvinner!!!
Anonym
#5. Postet 17.12.2013 av Anonym
Jeg er enig med flodur 67,men du er ikke prippen mimmi bare blokker dem slike menn fortjener ikke noe svar.Man må da kunne ble kjent med en kvinne og være venner uten sex,blir man kjærester så får slike ting komme ettertvert
Anonym
#6. Postet 17.12.2013 av Anonym
vi kan vel være enig om at d finns sånne folk både blandt menn og kvinner, og vi har sikkert forskjellige sperrer på hva som er normalt eller ikke, når det føles feil for DEG så er det feil :)
Anonym
#7. Postet 17.12.2013 av Anonym
Er så enig Berib,men synes likevel det blir veldig feil når det første man tenker på er sex når man tar kontakt med noen,være mann eller kvinne her på SD eller andre datingsider,eller ute i det virkelige liv
Anonym
#8. Postet 17.12.2013 av Anonym
hvis begge to syns det er ok med sexprat før de er kjent så må de jo bare stå på selv om æ synes detv er bak mål...
Anonym
#9. Postet 17.12.2013 av Anonym
Nei, det er ikke normalt, og du er heller ikke prippen. Dette er menn som ikke eier moralske skrupler og bare kjører på i håp om at noen damer biter på "agnet", forstå meg rett...
Jeg synes det du opplevde var respektløst og en undergraving av grensene våre. Om en mann bare er ute etter sex på SD. så tror jeg ikke dette er rette forum. Det finnes forum for sexdate på nett overalt, og da syne synes jeg de burde bruke det. Gir de deg ikke respekt så er det bare å blokkere brukeren, eller snakk med moderator. Man skal ikke føle seg verken sjikanert eller overkjørt her på SD.
Anonym
#10. Postet 18.12.2013 av Anonym
Tusen takk for fine tibakemeldinger. Man kan jo bli ganske frustrert gjentatte episoder..Lurer jo på om jeg skriver noe i profilen eller om det er noe med bildene, som tilsier at jeg bare er ute etter sex. Heldigvis er det veldig mange hyggelige menn her, og det er derfor jeg trives med dette nettstedet...
ØNSKER DERE ALLE EN SUPER DAG!!!!!!!!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen