Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 31.01.2024 av Anonym.
Når en er gift mann og ønsker seg turvenninne, kaffevenninne
Hei. Jeg er en mann på snart 58år som ønsker kontakt med ei dame på 60+.
Jeg holder til i Buskerud, Hønefoss håper på melding fra deg.
Hva med kaffetreff?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 31.01.2024 av Anonym
Gå tur med din kone og hold av henne heller, hun er vel og din venninne og drikker hun ikke kaffe så tar hun vel en kopp te.....
Anonym
#2. Postet 01.02.2024 av Anonym
Har aldri forstått meg på giftemål. Ikke mye verdt. Kan man gifte seg for å skjule utroskap. En dame fortalte at hun giftet seg med han som voldtok henne. Sånn var det den gangen der hun bodde. Det er mange ting som skal stemme før man gifter seg, men for noen handler det om penger.
Når en gift mann søker en dame. Jaja.
Når en ugift man søker en dame høres kanskje bedre ut, men kan gå ut på det samme.
Anonym
#3. Postet 01.02.2024 av Anonym
Tenker og at giftermål er noe en bør ta seriøst. Og om denne gifte søkeren har en kone som ikke kan være fysisk aktiv av en eller annen grunn,så er det nok svært få damer som vil være en "toer" samme hva problemet er og /eller ønsket er.....
Anonym
#4. Postet 01.02.2024 av Anonym
Lurer veldig på hva som får en gift mann til å gå ut med en sånn annonse, og hvorfor man fortsetter i et ekteskap når man ønsker seg noe annet??

Skjønner godt at vedkommende ikke tør å gå ut med profilbilde. Hønefoss er en liten by.....
Østfoldkos
#5. Postet 01.02.2024 av Østfoldkos
Av og til blir jeg både oppgitt og irritert over folk med moralske pekefingre her inne.
Hvis noen har sterke motforestillinger mot at en gift mann søker en venninne så er det nok ikke deg/dere han er ute etter. Da er det vel bare å surfe videre?
Det kan være mange grunner til at vedkommende søker som han gjør og han er hverken forpliktet til - og ønsker sannsynligvis ikke - å brette ut sitt liv for alle som måtte mene noe.

Lykke til, Vennskap1!
Anonym
#6. Postet 01.02.2024 av Anonym
Ytringsfriheten er det vel lov å bruke uten at moralens vokter blander seg! Du får svare han du da..... Du burde i det minste stå fram med bilde du også da....slik "vi" gjør.
Anonym
#7. Postet 01.02.2024 av Anonym
Her var det mange meninger om det og moralens voktere... folk må få gjøre som de vil uten at de blir hengt ut... er sikkert mange grunner for at han søker etter en tur venninne... uten at noen skal dømme han nord og ned... makan til folk...
Anonym
#8. Postet 01.02.2024 av Anonym
Og det vet du best... er moralens sjefsvokter du... kritiserer det du kan... ligger kanskje misunelse bak uten at jeg vet det... men han søker vel pga en eller annen grunn som ikke vedgår deg... slutt å døm andre...
Anonym
#9. Postet 01.02.2024 av Anonym
Vi skal være glad for at noen av damene er litt moralske. Hvordan hadde det ellers gått.
Anonym
#10. Postet 01.02.2024 av Anonym
Takk takk Lars
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen