Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Futura
Opprettet 25.03.2024 av Futura, dame, 73 år, Sør-Trøndelag.
Nettside / ny profil-design
Jeg synes den nye nettsiden, design om en vil kalle det, er mye dårligere enn den forrige som var mer oversiktlig for hva som var kommet inn og hva en evt ønsket slette. Slik jeg opplevere det, kan jeg ikke nå vite feks hva som er nye besøk eller ikke
fordi det føyer seg inn i en lang liste, som blir helt uoversiktlig. Hvor i all verden er Slett-knappen i det nye systemet deres?
Slett besøk, venner brev etc. Eller godta evt Blokker.....
Og så dette kjedelige store introduksjonsbilde som tar all plass
PLEASE - prøv og gjenopprett litte av det gamle oppsettet

Futura

Svar på innlegg

Blåklokke
#1. Postet 25.03.2024 av Blåklokke
Jeg er helt enig!
Har tenkt på akkurat det samme
Anonym
#2. Postet 25.03.2024 av Anonym
Savner bloggen. Tror at en blogg skaper en mer tilhørighet her.
Har jo blitt mer seriøst her. Skulle tro at seniordate markedsfører i samme slengen, og at det kommer nye folk her.
SeniorDate
#3. Postet 26.03.2024 av SeniorDate
Jeg synes den nye nettsiden, design om en vil kalle det, er mye dårligere enn den forrige som var mer oversiktlig for hva som var kommet inn og hva en evt ønsket slette. Slik jeg opplevere det, kan jeg ikke nå vite feks hva som er nye besøk eller ikke
fordi det føyer seg inn i en lang liste, som blir helt uoversiktlig. Hvor i all verden er Slett-knappen i det nye systemet deres?
Slett besøk, venner brev etc. Eller godta evt Blokker.....
Og så dette kjedelige store introduksjonsbilde som tar all plass
PLEASE - prøv og gjenopprett litte av det gamle oppsettet

Futura
Hei!

Takk for dine innspill. Når det gjelder besøk på din profil, så finner man det under "Sosialt" i menyen. Dersom det er nye besøk, vil det være angitt et tall som viser antallet nye besøk siden sist du åpnet listen. De siste som har besøkt profilen din, vil vises øverst i listen. Hvis noen besøker profilen din flere ganger, vil kun det siste besøket bli vist. Det er ikke mulig å slette oppføringer i listen over besøk, dette er kun en logg. Det var for øvrig heller ikke mulig å slette besøk i den "gamle" versjonen av SeniorDate.no.

Når det gjelder "Liker", "Venner" og "Favoritter", så er det en Slett -knapp på hver oppføring i disse listene.

Vi noterer oss dine øvrige innspill hva angår layout / design. Vil se nærmer dette ved neste oppdatering av vår nettside.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Koselig dame ønskes
#4. Postet 04.04.2024 av Koselig dame ønskes
Jeg synes den nye nettsiden, design om en vil kalle det, er mye dårligere enn den forrige som var mer oversiktlig for hva som var kommet inn og hva en evt ønsket slette. Slik jeg opplevere det, kan jeg ikke nå vite feks hva som er nye besøk eller ikke
fordi det føyer seg inn i en lang liste, som blir helt uoversiktlig. Hvor i all verden er Slett-knappen i det nye systemet deres?
Slett besøk, venner brev etc. Eller godta evt Blokker.....
Og så dette kjedelige store introduksjonsbilde som tar all plass
PLEASE - prøv og gjenopprett litte av det gamle oppsettet

Futura
Ja er så einig med deg ang denne sida..når ein får mail/besøk så står talet der permanent blandt anna og det du antydar med sletting som ikkje er der....så alle denne bilda på sida er henta frå nettet...men det er tydlegvis meint som par som har funnekvarandre på denne sida.. "sprøtt spør du meg"
For meg virkar det som 2 tredjepartar av medlemene er 75+ og brukar sida som tidsfordriv...ja ein veit jo korlite det er å gjera på ein aldersheim så fårstår det tildels.

Mange her brukar også hoved bilde i profilen sin som er 5-10-15 år gamle.....kunne nemt fleire men sjekk sjølve...når helga kjem så er det fleire "damer" som ønsker god helg osv. her...ja det er noken av dei.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen