Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 23.04.2014 av Anonym.
klubb for oss over 60
Hei alle positive menn over 60.

Vi er en hyggelig klubb med overvekt av damer. Det er ungdommelige og hyggelige damer men vi ønsker oss flere menn i klubben. Formålet med klubben er å bli kjent med nye mennesker og å gjøre ting sammen som for eksempel reiser og uteliv på byen.

Er du interessert kan du ta kontakt med Sigyn.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.06.2014 av Anonym
Heisann... Hvor holder dere til? Jeg bor i Akershus syd (Kolbotn området ).
Anonym
#2. Postet 09.06.2014 av Anonym
kunne thenke meg og bli kjent med ei litt over 60 som er litt sprek og liker litt yngre menn i nærheten jeg bor like ved jessheim 95786064
Anonym
#3. Postet 20.07.2014 av Anonym
Er det bare for nye menn? Ikke flere damer velkomne?
Anonym
#4. Postet 07.09.2014 av Anonym
Hei - jeg beklager et veldig sent svar men jeg har hatt en trave sommer. Klubben Vi over 60 kan kontaktes gjennom Sigyn eller fortsatt på denne siden i Forum. Nå går vi en travel høstsesong i møte. Det blir i første omgang pratekvelder på en hyggelig restaurant i Oslo så får jeg høre hva medlemmene ønsker av aktiviter. Det er alltid hyggelig. Aktiviteter har hittil vært teaterbesøk og turer men alle innspill fra andre tas imot og gjennomføres hvis dette er mulig.

Dessverre er det for tiden kvinneoverskudd så i første omgang er vi interessert i flere menn - men dette kan fort endre seg så det blir plass til flere kvinner.

Hilsen Sigyn
Anonym
#5. Postet 10.09.2014 av Anonym
Jøss. Kjønsvotering i en klubb for oss over 60.
I all min enkelhet, trodde jeg kjønsvotering var et politisk begrep.
Når det inviteres til en klubb for oss over 60, vil jeg tro det var for alle, uansett kjønn.
Skal en klubb kun bestå av jevnbydige medlemmer av begge kjønn?
Så blir det vel nesten å annse som en klubb som kobler medlemene
Eller er jeg for prippen?
Anonym
#6. Postet 12.09.2014 av Anonym
Hei hei...
Så dumt at dere holder til i Akershus... spesielt for en som bor i Larvik
Anonym
#7. Postet 14.09.2014 av Anonym
Tror ikke du er prippen Barfrost, men det er nå en gang slik at det blir en annen kommunikasjonen når menn er tilstede sammen med kvinner. Kan lett bli "syklubb" med bare kvinner. Selvfølgelig kan det bli koblinger der som andre steder, men det er ikke det som er hensikten tror jeg. Er selv med i en slik venneklubb og synes det er kjempehyggelig å menn som venner. Tror du trygt kan bli med der eller hos oss her på Romerike.
Ha en god kveld.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen