Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 19.08.2011 av Anonym.
8 av de 10 beste kommunene er Høyrestyrt
http://www.hoyre.no/www/aktuelt/nyheter_fra_hoyre/8+av+de+10+beste+kommunene+er+H%C3%B8yrestyrt.d25-TwRbS0w.ips


Hva slags fløy tilhører dere?
Blir det sympativalg eller forholder dere, dere til virkeligheten og stemmer på partiene slik dere har gjort før.
Endret 22 juli på dette?
Husk det er ikke bare valgdagen, men 4 år fremover

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.08.2011 av Anonym
Jeg står urokkelig i min politiske overbevisning. Muligens ennå sterkere nå enn tidligere. Vet ikke hva som skulle skjedd for å omvende meg. Må ha klikket i hodet mitt da ;)
Anonym
#2. Postet 19.12.2013 av Anonym
Iallfall godt vi fikk et skifte. Stor sans for sosialdemokrati, men ikke Jens. Den mannen trenger vi ikke tilbake. Uten oljepengene tror jeg de aller fleste ville vært enig i det. Men, vi er dopet av oljepenger og da sklir det meste av udugelighet igjennom. Jada, jeg skal være ganske så konkret hvis det kommer reaksjoner her....
Anonym
#3. Postet 20.12.2013 av Anonym
l
Iallfall godt vi fikk et skifte. Stor sans for sosialdemokrati, men ikke Jens. Den mannen trenger vi ikke tilbake. Uten oljepengene tror jeg de aller fleste ville vært enig i det. Men, vi er dopet av oljepenger og da sklir det meste av udugelighet igjennom. Jada, jeg skal være ganske så konkret hvis det kommer reaksjoner her....
Hva er "feil" med Jens og ikke sosialdemokratiet? handler det om følelser, om person eller politikk?
Anonym
#4. Postet 20.12.2013 av Anonym
Til ANONYM:jeg synes du er feig somikke står fram med nicknavnet ditt her,ingen som kaller seg anonym her
Anonym
#5. Postet 20.12.2013 av Anonym
Sas. NÅ henger jeg ikke med!

Fordi du missliker Jens var det godt å få buttet regjering!

Du har stor sans for sosialdemokratiet,

Men, alikevel ønsker du velkommenn en regjering som bygger sin pollitikke på helt andre grunnverdier,
enn de politiske grunnverd, nedfelt gjennom arbeiderbevegelsen, som sosialdemokratiet er bygget rundt.

Jeg imøteser dine konkrete begrunnelsetil at en person er grunnen til at en regjering skal felles.
Anonym
#6. Postet 21.12.2013 av Anonym
Bor i en høyrestyrt kommune, men det virker som de ikke har styring. Mangelfult vedlikehold
på skoler og sykehjem og budskjettoverskridelser. Reiser på dyre turer som blir reine ferieturer
som innbyggerne betaler. Synes ikke det er så stor forskjell på hvem man stemmer på.
Anonym
#7. Postet 21.12.2013 av Anonym
æ har stemt sosialistisk venstre i maange år, nesten bestandig trur æ, men æ må innrømme at æ e blitt politisk frustrert de siste åran, det handle bare om å komme t makta, så alle love og lyg i valgkampen...
i år ble det elle melle mellom venstre og de grønne, dvenstre vant og etterpå angra æ på at æ ikke stemte de grønne.. jaja sånn går nu dagan.... æ tenker at miljø og dyrevelferd e viktig... ikke så mange som snakker dyrenes sak
Anonym
#8. Postet 21.12.2013 av Anonym
En konkret sak er egentlig nok for å beskrive den forrige regjeringen: det nærmest totale fraværet av sosial boligpolitikk. Derimot byråkratisering de boligbyggingen ytterligere ned tilhørende fordyrende byggforskrifter. Et hån mot unge mennesker.
Jens som person er sikkert hyggelig, men noen politisk leder er han ikke. Anbefaler alle å lese boken til Grethe Knudsen. Det er selvfølgelig ikke noen fasit, men føyer seg inn i rekken av det man lenge har kunnet lese mellom linjene. Ap kommer aldri på offensiven ( les opp mot40 prosent) før man igjen får anstendige ledere!
Anonym
#9. Postet 21.12.2013 av Anonym
Sas

Jeg se du viser til en konkret sak.
Byggeforskrifter
Mener du virkelig at det en konkret grunn til at Jens ikke bør kastes?

Vi kan nok være enig at deler av plan og byggningsloven kan være både komplisert og kostbar å innfri kravene til.
Men de kan da ikke jens ha fororsaket, Eller?

Mulig du burde titte litt på et par EU diriktiver, Kanskje du finner noen svar der.
Alt er nok ikke så svart vitt som det ser ut.

Du har stor sans for sosialdemokratiet sier du, men ikke større enn at du mener at Bygningsforskrifter, er en viktigere sak i vårt sammfund enn Fordelingspolitikken?

Jeg se du viser til Grethe Knutsens bok.
Hun har vel skrevet noen negative ord Karita Bekkemellom også.
Anonym
#10. Postet 21.12.2013 av Anonym
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen