Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 15.09.2014 av Anonym.
Klubben for oss over 60
Klubben starer opp igjen høstsesongen. Formålet med klubben er: Opp av sofaen og kom ut og opplev noe. Veien blir til mens du går den og det gjelder også klubben. Program bestemmes etter ønske fra medemmer og hva som foregå i byen akkurat nå. Ta kontakt med Sigyn eller skriv i Forum.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.09.2014 av Anonym
For et flott tiltak. Opp av sofaen, oppleve noe sammen. Finnes en slik klubb i Rogaland tro?
Anonym
#2. Postet 17.09.2014 av Anonym
For et flott tiltak. Opp av sofaen, oppleve noe sammen. Finnes en slik klubb i Rogaland tro?
Ja, det hadde vært kjekt, men jeg tror ikke det finnes en slik klubb i Rogaland.
Anonym
#3. Postet 17.09.2014 av Anonym
Hei!

Om jeg ikke husker feil, så var det en mann fra Stavanger som var med på "God mogren Norge" for en tid tilbake og han hadde opprettet en klubb for enslige i byen... med stor oppsluttning.
Husker ikke hva han het eller når tid det var, men da må det vel finnes.......

Synes det er rart at ikke enslige mennesker, som det er så mange av i Oslo, skriver inn her og er interessert?
Men de skriver kanskje direkte til "sigyn"?

Det er i alle fall et veldig flott tiltak!!!
Anonym
#4. Postet 19.09.2014 av Anonym
Stemmer det du husker Grete. Vedkommende har opprettet en gruppe for enslige i Stavanger, og i andre byer. For å være medlem av gruppen må vi ha profil på Fb.

Jeg slettet profilen min på Fb for 4 år siden. Det har jeg ikke angret et sekund på.
Anonym
#5. Postet 19.09.2014 av Anonym
Hei Rosina!

Dette høres merkelig ut, men selvfølgelig tror jeg deg!

Jeg har Facebook-profil, men kunne aldri tenke meg og åpne den opp for folk jeg ikke kjenner.
Facebooken min er forbeholdt familie og venner som jeg vet hvem er og som jeg har møtt i levende live.

Forstår at heller ikke jeg kunne da ha vært med i en slik klubb.... enda så gjerne jeg hadde villet.

Takk for opplysningen Rosina!!
Anonym
#6. Postet 19.09.2014 av Anonym
Her står det litt om venneklubben:
http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Ni-byer-har-fatt-venneklubb-3026338.html

Sitat fra ovenstående link: - Den i Stavanger er helt klart størst; hele 750 personer er med i gruppen vår på Facebook. Men langt fra alle disse er aktive, vi er en fast kjerne på rundt 75 personer, sier Halleland.
Anonym
#7. Postet 22.09.2014 av Anonym
Så hva skjer i klubben? Noen planer?
Anonym
#8. Postet 27.09.2014 av Anonym
Jeg har ingen offentlig facebookprofil, ønsker likevel å møte nye, lokale venner. Send meg en melding, jeg samordner gjerne:)
Anonym
#9. Postet 30.09.2014 av Anonym
Hei.
Dette var jo et flott tiltak, jeg melder meg på.
Anonym
#10. Postet 30.09.2014 av Anonym
Kjempebra sologmåne :). Skal vi prøve å samle flere?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen