Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 17.07.2015 av Anonym.
Hva Data maskinen feilmeldig betyr
Hva datamaskinens feilmeldinger egentlig betyr :) Plutselig henger alt og du får opp en tildels kryptisk feilmelding på skjerme

Plutselig henger alt og du får opp en tildels kryptisk feilmelding på skjermen. Lurer du på hva disse feilmeldingene betyr? Her får du svarene.
Feilmelding: Trykk en valgfri tast.
Hva det egentlig betyr: Du kan trykke så mange knapper du vil så mange ganger du bare orker, men jeg gidder ikke å røre meg av flekken likevel.
Feilmelding: Alvorlig feil. Kontakt teknisk support og oppgi feilmeldingsnummer 1A4-2546512430E…
Hva det egentlig betyr: … Der du vil bli satt i kø, og p.g.a. teknisk feil hos teknisk support vil du bli koblet av etter et kvarters ventetid.
Feilmelding: Installerer program i C:\PROGRAM FILES\..
Hva det egentlig betyr: … og samtidig legger jeg noen hjelpefiler i C:\WINDOWS og C:\WINDOWS\SYSTEM, der du aldri kommer til å finne dem.
Feilmelding: Sett inn Disketten merket "11" i A:\ - Stasjonen.
Hva det egentlig betyr: Selv om jeg er fullt klar over at det bare finnes ti disketter.
Feilmelding: Kan ikke lese fra Stasjon D:\
Hva det egentlig betyr: Men dersom du legger CDen i med rett side opp, så kan det muligens fungere..
Feilmelding: Vennligst vent…
Hva det egentlig betyr: …i all evighet
Feilmelding: Mappen finnes ikke…
Hva det egentlig betyr: … lenger. Oj.
Feilmelding: Programmet har utført en ulovlig operasjon. Trykk Ignorer eller Lukk Program.
Hva det egentlig betyr: Jeg bryr meg ingenting om hva du trykker, du kommer aldri til å få tilbake det holdt på med uansett.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen