Vestlending sier: Hei alle sammen. Vær så snill å ikke svare på når dere har lest om hvor i landet man bor. Les profilen skikkelig så elimineres det med avstander
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 23.01.2016 av Anonym.
Tvilsom profil
Hei alle sammen. Er det flere som har fått brev fra en usedvanlig vakker kvinne som er nyregistrert her på Seniordate? Jeg fikk brev fra henne som lyder slik:

Hello Handsome,

Good Day and how are you doing? I hope you doing good.My name is Ramatu Haruna and Im new here on this site and Im here searching for a man who knows how to make the best of everything. I am a woman who loves a man who knows where to put himself in the right way and the man who can make me feel as the happiest and luckiest woman ever existed here in this world...I hope you are also serious and tell me what you are looking for. Here is my email address send me email to


( gelealone@hotmail.com ) Or

Skype ( gelealone )


Hope to hear from you soon.

Ramatu Haruna.


Et googlesøk viser at hun har figurert på svenske Kristendate.se. Da låter brevet hennes slik:

Hej där,

Hur mår du? Jag hoppas att ni gör good.My namn finns Ramatu Haruna och Im ny här på denna plats och Im här söker en man som vet hur man gör det bästa av allting. Jag är en kvinna som älskar man vem vet var att sätta sig på rätt sätt och mannen som kan göra mig att känna som den lyckligaste och lyckligaste kvinna någonsin existerat här i världen... jag hoppas att ni är också allvarlig och berätta vad du letar efter. Här är min e-postadress skicka mig e-post till


( gelealone@hotmail.com ) Eller

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.02.2016 av Anonym
Hei.
Bra at du følger med. Mange bruker slike forum for å svindle også. Bli kjent med noen,opparbeide tillit osv.
Men det kan jo være en dame som ønsker bekjentskaper også. I Sverige er det mye å "ta av "i alle retninger.
Har hun profil her på denne siden da?
en må være litt obs på slike nettsider.
Anonym
#2. Postet 11.02.2016 av Anonym
Fikk samme type mld I kveld,men da fra mr happyshine.
Blokkert med det samme.
Anonym
#3. Postet 12.02.2016 av Anonym
Hei :)
Jeg er ganske ny her inne og ikke så erfaren med slike sider. Ble glad for advarsel om disse avsenderne. fikk selv mld fra mr.happyshine i går kveld med venneforespørsel sa først ja men etter å ha lest innleggene deres nå så slettet jeg ham fra vennelisten min.
Anonym
#4. Postet 04.03.2016 av Anonym
Hei til alle, jeg synes ikke profilen er noe "gal" eller prøver å svindle noen. Høres kun ut som om damen er noe desperat å bli kjent med en mann...håper dere ikke overreagerer...
Anonym
#5. Postet 05.03.2016 av Anonym
Hei!

Ja her kom den samme tvilsomme mld til meg i kveld; det står nøyaktigt det samme her som på dei over her med fullt namn e.postadresse og SKYPE namn. OBS OBS


( gelealone@hotmail.com ) Or
Skype ( gelealone )

Hope to hear from you soon.
Ramatu Haruna.



Anonym
#6. Postet 05.03.2016 av Anonym
Spørsmålet blir vel kanskje heller om det er noen som IKKE har fått samme mailen. (Og at dette er spam er hevet over enhver tvil. Profilen er rapportert til moderator)

Fra wale16 i dag kl 20:05

Hei Handsome,
Good Day, og hvordan gjør du? Jeg håper du gjør good.My navn er Ramatu Haruna og Im ny her på dette nettstedet og Im her søker etter en mann som vet hvordan å gjøre det beste ut av alt. Jeg er en kvinne som elsker en mann som vet hvor du skal plassere seg på den rette måten og mannen som kan få meg til å føle deg som den lykkeligste og heldigste kvinne noensinne har eksistert her i denne verden... Jeg håper du er også alvorlig og fortelle meg hva du leter etter. Her er min e-postadresse sende meg en e-post til

(Gelealone@hotmail.com) Eller
Skype (gelealone)

Håper å høre fra deg snart.
Ramatu Haruna.
SeniorDate
#7. Postet 07.03.2016 av SeniorDate
Hei!

Dersom noen ser en mistenkelig profil anbefaler vi at man klikker på "Rapporter profil" under personens profilbilde. Vi vil da bli varslet om dette og foreta en grundig undersøkelse av vedkommende.

Når det gjelder profilen du her viser til så er ikke denne brukeren medlem hos oss lenger.

Ha en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#8. Postet 07.03.2016 av Anonym
Hei. Fikk en henvendelse fra "wale16" 5 mars 2016 og meldingen ser slik ut:

Fra wale16 05.03.2016 kl 20:20

Hei Handsome,
Good Day, og hvordan gjør du? Jeg håper du gjør good.My navn er Ramatu Haruna og Im ny her på dette nettstedet og Im her søker etter en mann som vet hvordan å gjøre det beste ut av alt. Jeg er en kvinne som elsker en mann som vet hvor du skal plassere seg på den rette måten og mannen som kan få meg til å føle deg som den lykkeligste og heldigste kvinne noensinne har eksistert her i denne verden... Jeg håper du er også alvorlig og fortelle meg hva du leter etter. Her er min e-postadresse sende meg en e-post til

(Gelealone@hotmail.com) Eller
Skype (gelealone)

Håper å høre fra deg snart.
Ramatu Haruna.
SeniorDate
#9. Postet 08.03.2016 av SeniorDate
Hei. Fikk en henvendelse fra "wale16" 5 mars 2016 og meldingen ser slik ut:

Fra wale16 05.03.2016 kl 20:20

Hei Handsome,
Good Day, og hvordan gjør du? Jeg håper du gjør good.My navn er Ramatu Haruna og Im ny her på dette nettstedet og Im her søker etter en mann som vet hvordan å gjøre det beste ut av alt. Jeg er en kvinne som elsker en mann som vet hvor du skal plassere seg på den rette måten og mannen som kan få meg til å føle deg som den lykkeligste og heldigste kvinne noensinne har eksistert her i denne verden... Jeg håper du er også alvorlig og fortelle meg hva du leter etter. Her er min e-postadresse sende meg en e-post til

(Gelealone@hotmail.com) Eller
Skype (gelealone)

Håper å høre fra deg snart.
Ramatu Haruna.
Hei!

Denne profilen er ikke lenger medlem av vår tjeneste.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#10. Postet 25.03.2016 av Anonym
Hei! Ja då er Ramatu Haruna i gang igjenn, SVINDEL??????

Fra quality1616 i dag kl 12:34


Hei Handsome,
Good Day, og hvordan gjør du? Jeg håper du gjør good.My navn er Ramatu Haruna og Im ny her på dette nettstedet og Im her søker etter en mann som vet hvordan å gjøre det beste ut av alt. Jeg er en kvinne som elsker en mann som vet hvor du skal plassere seg på den rette måten og mannen som kan få meg til å føle deg som den lykkeligste og heldigste kvinne noensinne har eksistert her i denne verden... Jeg håper du er også alvorlig og fortelle meg hva du leter etter. Her er min e-postadresse sende meg en e-post til

(Gelealone@hotmail.com) Eller
Skype (gelealone)

Håper å høre fra deg snart.
Ramatu Haruna.
Vestlending sier: Hei alle sammen. Vær så snill å ikke svare på når dere har lest om hvor i landet man bor. Les profilen skikkelig så elimineres det med avstander
Skriv Skriv her Skriv i megafonen