Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 27.10.2012 av Anonym.
Diskusjonsforum, forslag til nytt rom
Jeg er hobbykokk og elsker å lage god mat. Mitt ønske er derfor at det opprettes et rom hvor vi kan dele våre oppskrifter. Håper SeniorDate vil imøtekomme mitt forslag. Da blir jeg meget glad

Svar på innlegg

Administrator
#1. Postet 27.10.2012 av Administrator
Hei!

Takk for et veldig godt forslag, dette vil vi selvsagt imøtekomme. Regner med at det er klart i starten av neste uke :)

Vennlig hilsen
Administrator
Anonym
#2. Postet 27.10.2012 av Anonym
Veldig bra og ser at administrator er enig håper bare det blir bedre respons en andre ting her.skal nok komme med mitt lille bilag
Anonym
#3. Postet 27.10.2012 av Anonym
Mange takk for positivt svar! Jeg gleder meg :)
Administrator
#4. Postet 29.10.2012 av Administrator
Hei!

Da har vi opprettet et eget forum rom for mat og matoppskrifter:
http://seniordate.no/templates/sections/community/forum/topic.aspx?room=34

Vennlig hilsen
Administrator :)
Anonym
#5. Postet 29.10.2012 av Anonym
Godt jobba! :)
Anonym
#6. Postet 31.10.2012 av Anonym
Jeg kunne også tenke meg et forum for litteratur. Der kan vi komme med bokanbefalinger eller få anbefalinger av andre som har noe å bidra med på litteratursiden.
Lese er spennende og vet om mange som er glad i å få tips eller jøre hva andre synes om det de har lest eller tenkt å lese.
Er det noen muligheter for det?
Administrator
#7. Postet 31.10.2012 av Administrator
Jeg kunne også tenke meg et forum for litteratur. Der kan vi komme med bokanbefalinger eller få anbefalinger av andre som har noe å bidra med på litteratursiden.
Lese er spennende og vet om mange som er glad i å få tips eller jøre hva andre synes om det de har lest eller tenkt å lese.
Er det noen muligheter for det?
Hei!

Dette er også et godt forslag, vi skal få laget dette så raskt som mulig :)

Vennlig hilsen
Administrator
Administrator
#8. Postet 31.10.2012 av Administrator
Hei!

Vi har nå opprettet et eget rom der man kan diskutere litteratur og forfattere:
http://seniordate.no/templates/sections/community/forum/topic.aspx?room=35

Vennlig hilsen
Administrator
Anonym
#9. Postet 31.10.2012 av Anonym
Høres kjempeflott ut- spesielt for meg som ikke er flink til å lage gode retter. Kanskje noen også har oppskrifter på god mat for egg og melkeallergikere.

ln
Anonym
#10. Postet 04.11.2012 av Anonym
Er det noen mulighet å også få et filmforum her?. Jeg ser mye film og har mange gode filmer som jeg kunne tenkt meg vi kunne anbefalt eller fått anbefalinger om hva som er verdt å se på.
Det er et stort marked og hadde vært flott å delt den interessen med andre dilmentusiaster her inne.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen