Gunda sier: God aften. Jeg vil gjerne finne meg en turvenn som bor i Trondheim. Ha e fin kveld alle sammen!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 21.09.2016 av Anonym.
Medlemmer.
Er det ingen medlemmer av nyere dato her på "seniordate.no"?
Alle "poster" har bare innlegg fra lang tid tilbake. Veldig skuffende!
Finner ikke ut hvem som er medlemmer pr. i dag heller. Veldig skuffene!
Seriøst opplegg? Har dessverre meldt meg inn, og betal, for en lengere periode.
Hittil veldg skuffet

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.09.2016 av Anonym
Hei maiblomst.
Jeg er helt ny her på dette forum. Vet ikke helt hva du mener med at du ikke vet hvem som er medlemmer?
Alle er vel medlemmer så lenge de betaler og finnes på dette forum,SD.
Hvor lenge den enkelte har hvert her er vel også etter eget ønske. Når det gjelder forum er ikke alle like intressert kanskje.....
De fleste er vel inne her for å finne det de søker og tenker ikke så mye på Forum,kanskje?
Du får bli den ildsjelen som kommer med noe på Forum som vekker interessen.....
SeniorDate
#2. Postet 27.09.2016 av SeniorDate
Hei Maiblomst!

Det var leit å høre at du føler deg skuffet. Vi ser for øvrig at det sendes veldig mange meldinger mellom våre medlemmer hver eneste dag, og antall aktive medlemmer øker fra måned til måned. Kan samtidig nevne at de som selv er mest aktive hos oss er de som også opplever best respons. Dersom man selv sender mange meldinger vil man også i mye større grad motta meldinger tilbake. Andre ting som kan virke positivt er å klikke "Liker" på profiler, skrive i megafonen samt delta i chat, forum og blogg.

Støtter oppfordingen fra Vita ved selv å bidra til å skape aktivitet :)

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#3. Postet 27.09.2016 av Anonym
Har ikke helt forsått "systemet" her. Gjør ikke noe, for jeg holder meg bare bort herfra.
Anonym
#4. Postet 30.09.2016 av Anonym
Heisann!
Når jeg går inn på "oversikt" tenker jeg at dette er personer som er "inne"nå..! Men slik er det ikke. Enkelte har ikke vært aktiv på 6 mnd.
Skjerpings!!
Anonym
#5. Postet 30.09.2016 av Anonym
Hei Petronella.
Alle er ikke like aktive her,selvfølgelig. Det kan ha mange årsaker. Men så lenge den enkelte betaler kan man kommunisere med andre medlemmer. Kanskje mange ikke betaler men er fortsatt medlem for å kikke innpå her en gang iblandt. Profilen blir ikke slettet om en ikke ønsker det selv.
Da er det kun å se etter hvor lenge det er siden vedkommende har hvert aktiv. En ser jo som oftest over profilen til den en ønsker å kontakte?
De som ikke har hvert aktiv på flere mnd er nok ikke så aktuell,tenker jeg
Gunda sier: God aften. Jeg vil gjerne finne meg en turvenn som bor i Trondheim. Ha e fin kveld alle sammen!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen