Alvilde sier: En liten påskehilsen fra Oslo. Håper alle har en fin påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 15.10.2016 av Anonym.
Norges største nettsted for seniorer
Når jeg ser at det er mellom 50 og 90 som er online, når jeg søker brukere og de aller fleste på lista som kommer opp ikke har vært aktive på flere måneder, når mange er i 30 årene - skjønner jeg oikke hvordan dere kan komme med denne påstanden. Men en ting er veldig positivt. Betalingen. Lik for alle og ingen bindingstid og kjempebillig. Det er flott. Allikevel tror jeg ikke at jeg fornyer. Å sitte og lese profiler til ikke aktive er jo bare tull.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.10.2016 av Anonym
Jeg har også merket meg at veldig mange "har gått ut på dato". Det er ikke av interesse å lese gamle (2-3 år )meldinger heller.
Anonym
#2. Postet 16.10.2016 av Anonym
Retter du baker for smed? At sidenn ble markedsført som dette kan ha sin bakgrunn, men som all markedsføring er ikke et budskap til enhver tid allmengyldig. Seniordate får henvende seg til folket - legg en plan!
På den annen side og for all rettferdighet:
Hvor blir det av de amorøse gutta som du etterlyser? Hva driver de med? Synes de det er teit å være på en date-side? Når siden ut til disse mennene? Har de prøvd og får lite "napp" hos kostbare damer her inne?
Hva skal til da, jenter?
Anonym
#3. Postet 17.10.2016 av Anonym
Hei igen!

(Egentlig svar til "Ikke golf")

"Kostbare" damer?
Nei, tror ikke det, men vi ønsker at dere skal skrive mer enn:
"Skal vi møtes og ta en kopp kaffe?" Kyss og klem.
Så enkelt er det ikke.
Fortell litt om dagen din, og et eller annet som kan engasjere motparten. Du ser av profilen hva vedkommende har av interesser.
IKKE snakk om SEX før det blir et naturlig tema!!

Lykke til!

Hvordan vil egentlig mennene ha det?
Ingen starter et "forhold", enten det er vennskap, kjæreste eller annet, uten å bli litt kjent først???
Anonym
#4. Postet 17.10.2016 av Anonym
Hei.

Nå er jeg mann og kan selvsagt ikke, på vegne av den gemene mannshop her inne, svare for takt og tone den enkelte bør inneha. Litt dannelse er ikke av veien, enig der, og dialogen blir hyggeligere. Enten man treffes for å bli venner eller søker noe mer. Som en far sa til sin sønn: "Bukk, og du kommer deg fram her i loivet". Vel, skrevet for en tid siden, men litt tidløst allikevel.

Hvis flere menn leser din kommentar - som er fin - er det jo å håpe at det blir andre takter fra "gutta". Nå, hører dere menn? Eller kanskje "gutta" skulle ha en pratekveld på byen?
Alvilde sier: En liten påskehilsen fra Oslo. Håper alle har en fin påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen