Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 23.10.2016 av Anonym.
Profil opplysninger.
Når jeg leser enkelte profiler der en skal skrive om en røyker,nyter alkohol osv...Ser jeg at mange svarer Nei på alkohol i sin profil,samtidig som de lenger nede skriver at de gjerne nyter vin ol i godt selskap,til middag osv......
Jeg mener at da bør de svare Ja på spørsmål om alkohol.
Det menes vel ikke at en drikker daglig eller er alkoholisert om en svarer ja.
Den som er totalt avholdende fra alkohol skal skrive NEI!
Kanskje virker jeg litt pirkete,men har avslått kontakt med flere som søker vennskap fordi jeg har trodd de var helt avholdende med alkohol. Personlig nyter jeg gjerne et glass vin til en god middag en gang i blandt, spesielt ferier,selskap ol. Også i andre sosiale sammenhenger. Men jeg viser respekt og står over vin ol viss ikke mitt reisefølge ønsker alkohol til maten eller nyte et glass ellers. Spesielt når jeg ikke kjenner de så veldig godt.
Jeg ønsker gjerne å høre andres meninger om dette.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.10.2016 av Anonym
Hehe godt poeng, du har helt rett! Det gjelder forøvrig også andre sider av profilbeskrivelsene. Vi må nok bare leve med at folk er forskjellige og legger ulike meninger bak sine beskrivelser, egne verdier, ønsker og meninger.
Anonym
#2. Postet 23.10.2016 av Anonym
Flodur du er så herlig!

Du har helt rett. Vi er subjektive!

Det kan bli veldig vanskelig, og mange misforståelser, med disse "tvetydige" opplysningene.
Anonym
#3. Postet 11.12.2016 av Anonym
Det kan fort bli feil om man har mer enn to tommeltotter når man skriver. Jeg gjør slike slurvefeil rett som det er.
Fikk en hyggelig henvendelse fra en mann som har svart "Nei" i feltet om egne barn, men skriver i profilen sin om 3 barn og 6 barnebarn. Fort gjort.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen