Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 23.11.2016 av Anonym.
Gamle innaktive profiler
Hei. Dette er en billig og grei datingside men..Min erfaring er at veldig få er aktive. Finner mange gamle profiler som ikke har vært aktive på lenge. Slettes ikke profiler ved utmelding? Tviler på at medlemmer betaler måned etter måned uten å bruke tjeneste. Andres erfaring?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.11.2016 av Anonym
Dette blir tatt opp med jevne mellomom. Ca 2 mnd. siden forrige gang.

Har erfart det samme. En dag "skrollet" jeg gjennom 35 profiler og fant kun 3 (tre) aktive!!
Klagde til SD, men de hadde ikke meldt seg ut.
Det er så billig at folk legger ikke merke til at de blir trukket denne vesle summen hver mnd.
Lite interessant å være medlem her.
Anonym
#2. Postet 23.11.2016 av Anonym
Joda, profiler blir slettet når eierne melder seg ut. Selv er jeg bare innom en sjelden gang nettopp fordi det er litt lav aktivitet her. Sånn sett bidrar kanskje jeg til det selv? ;)
SeniorDate
#3. Postet 28.11.2016 av SeniorDate
Hei!

Ved utmelding så slettes både den aktuelle profilen og alt knyttet til vedkommende.

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen bli aktive etter en viss tid. Vi synes det er feil å slette en profil uten eierens samtykke, derfor oppfordrer vi heller brukere til å logge inn og være aktive eller selv avslutte sin profil dersom han/hun ikke lenger ønsker å benytte vår tjeneste.

Dersom vi likevel ser at et medlem ikke responderer på dette vil vi etter flere forsøk selv deaktivere profilen. Den vil da bli usynlig på SeniorDate, og vedkommende vil ikke motta mer post etc. Likevel vil personen senere kunne aktivere profilen igjen dersom han / hun ønsker det.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#4. Postet 29.11.2016 av Anonym
Hei Admin i Seniordate!

Takk for svar.

Det er noe jeg ikke forstår.

Dere skriver at når en person melder seg ut så blir ALT vedrørende denne personen slettet.
Dette kan da ikke stemme....... for i Forum så er det veldig mange innlegg som er merket
med "anonym" og det er skrive av tidligere medlemmer....... når dere skriver at alt blir slettet -
hvorfor ikke slette disse innleggene også - personen som skrev det er jo ikke medlem lenger.

Hilsen
Grete
SeniorDate
#5. Postet 29.11.2016 av SeniorDate
Hei Grete!

Når en profil slettes så blir eventuelle foruminnlegg fra vedkommnede signert "Anonym". Grunnen til at innhold i forumet ikke slettes i sin helhet er at dette ville ødelagt forumtråder der andre medlemmer er delaktige i en "offentlig" dialog. Dette ville gjøre at innlegg plutselig forsvinner, noe som igjen ville skape frustrasjon hos medlemmer som har pågående diskusjon i forumet.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#6. Postet 29.11.2016 av Anonym
OK.
Takk for svar!
Forstår!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen