Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 04.12.2016 av Anonym.
Hva er mennene her inne ute etter?
Takk til Mommo for din melding i Megafonen i dag. Jeg tror også at en stor andel av de mennene som er her inne er ute etter en elskerinne. Ikke at det er noe galt i det, men vi godt voksne kvinner er nok ute etter et mer seriøst og varig forhold. Vi har sikkert for store forventninger til at våre ønsker om å møte en god, omsorgsfull og kjærlig mann skal gå i oppfyllelse på nettet. Kanskje vi må gjøre noen innrømmelser vedrørende dette.
SD er jo et nettsted for kontaktannonser, og når de reklamerer på hjemmesiden sin om en lykkelig kjærlighetshistorie fra mai i år, så lurer jeg på om dette er den eneste. I så fall er det liten lykke å finne her inne. Likevel, jeg har vært innom andre nettsteder for dating, og min erfaring er at det er ikke noe enklere å finne lykke eller møte kjærligheten der.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.02.2017 av Anonym
heisann livet er ikke lett for noen når man har kommet i en såkalt alderdom som vi over 70 men jeg gir ikke opp av den grund jeg tror forsatt på den store kjærligheten den finnes sikkert hen hvor tja si det den som inte våger vinner heller ingen ting men for min del ser jeg det ikke er lett men kansje smart på en anden måte jeg flyttet til spania som og varme som er fint for helsa en å gå på ratttattaan på is å snø nei her er det bra levevilkårer å du får 10 år lengre leve tid selv om helsa skrangler litt er like fornøyd men savner en som er min da for resten av livet enn å bli gamel sammen med gi aldri opp håpet det er aldri for sent selv for oss gamle

ny tekst.
en ting jeg lurer på virker somn jeg ikke rekker frem her ingen savr å få ingen på chaten kansje jeg er på feil sted eller gjort en feil hvem vet om noen får lest dette om noen søte gamle som unge damer gar lyst på en prat så finnes jeg på skype søk meg opp der navnet er ( nokiaxe ) høres vi kanskje
ha en fin kveld videre

hilsen gullgutten som bestandig er opptimist hade
Anonym
#2. Postet 22.02.2017 av Anonym
Her inne må mann har god tid og tålmodighet før noen reagerer el.ta kontakt.Ikke rart at dette heter senior d lange brever fram og tilbake uten resultat.Noen liker vell underholding i alene kvelder.
Anonym
#3. Postet 20.03.2017 av Anonym
Hehehehe, kan ikke annet enn å le av dette "Hva er mennene her inne ute etter?".
Ikke rart at det blir mangel på henvendelser når dere setter et "stempel" på det annet kjønn. Flere jenter har
muligens opplevd å få svar med diverse innhold, ja. Har snakket med flere om dette.
Men jeg kan fortelle dere at jeg som mann har mottatt diverse svar fra jenter her på SD som helt sikkert likner
på det du "tror" om menn!

Eller, ei jente her inne "søker vennskap". Som det synes av en annen artikkel her er hun forferdet over at noen har trykket på "Vil du bli min venn"! Hun har ikke snakket med personen i det hele tatt, men tenk- en mann spør om hun ønsker å bli venn med ham. Og da så.......

Kjære deg, enten vet du det eller så vet du ikke. Tro har med religion å gjøre! Forhold deg til det.
Kanskje du vil oppleve mange svar med riktig fortegn. Og hadde du vært så elegant å legge ut et bilde av deg
(hodeløse personer tror kanskje de blir mer spennende av den grunn) hadde du kanskje fått enda flere hyggelige henvendelser. Ha en spenstig ettermiddag.

Anonym
#4. Postet 20.03.2017 av Anonym
tjaa sånt er livet
Anonym
#5. Postet 21.03.2017 av Anonym
Til Elb.
Du er en allviter som bruker store ord.
Hvor lurt er det, tror du?
Anonym
#6. Postet 23.03.2017 av Anonym
Men du, "Søker nye venner"! Du er nå herlig, da.
Anonym
#7. Postet 07.04.2017 av Anonym
Hei jeg har vært er inne ett par ganger og lurer på hva "damene" gjør her.....det er jo omtren ingen tilbakmeldng å få....lever de på gammle minner,svunnend tid? Sitter damene og tenker på tiden som var??? Den som var???? Det hjelper lite å tenke på hva som var..tenk på i dag og hva du vil deni dag og hva du vl i fremtien.......som meg...LEVE I NUET MED EI SOM VIL....OVE
Anonym
#8. Postet 07.04.2017 av Anonym
Bare kort innom, for jeg startet med forventninger og godt mot. Dessverre så hjalp ikke det, for her er folk innom BARE for å SE.
NÅ er jeg innom, en gang i mellom, for å SE.
Hvor ble det av han som "etterlyste" kvinnene? (Ove var her)
Jeg må le...
Muligens bare innom for å SE.
Anonym
#9. Postet 13.04.2017 av Anonym
Hei du har absolutelly rett, jeg var også på forskjellige Internett sider, har truffet 11 sti og alle av di galne mennene lettet etter seks og penger. Måte slutte med en gang men fremdeles håper på en normal mann.
det bildene som de vil vise på nette er stygge og, med nakne store magene, eller kun brystkassen, og jeg synes slike mennesker mangler respekt både for de andre og seg selv.
hilsen så mye
Anna
Anonym
#10. Postet 23.04.2017 av Anonym
Tror du jenter er annerledes? Selv skal jeg ikke påstå at jeg blir rent ned av interesserte jenter, men vet av erfaring at noen jenter kun er ute etter... ja du vet, en elsker. Eller en "venn" som noen liker å kalle det. Jeg er svært sjeldent på byen, men skulle en jente ønske å være med meg hjem, så er det for meg skikkelig "turn off". Min erfaring at venner (med nogot attåt) som regel går skeis da en alltid ønsker mer enn den andre.

Så, jeg tror ikke det er kjønn som avgjør, men hvem person vi er. Og da kan det være greit å avklare først som sist hva vi er ute etter. Ikke noe gærent å være "bare venner", men personlig vil jeg helst legge litt mer i et forhold enn bare sex..
Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen