Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 08.12.2016 av Anonym.
Vise høffelighet.
Jeg har hvert medlem her på SD i 3 mnd nå. Flere kontakter har jeg fått/hatt,men det som forundrer meg er at voksne mennesker ikke greier å vise høffelighet.

Noen har jeg hatt kontakt med i nesten 3 mnd,men plutselig er profilen slettet uten å si fra at en avslutter. Er menn så lite voksen?
Jeg har selv avsluttet kontakt her inne,men selvsagt sagt fra på en voksen og høffelig måte. Er det slik oppførsel som videreføres til kommende generasjoner......?

Jeg trodde voksne menn var voksen og hadde litt høffelighet å vise,men der tok jeg viss veldig feil.
Når det er sagt så finnes det selvsagt unntak,men dem har jeg ikke møtt her inne på SD.
Kanskje bare meg som er uheldig,he he?

Da er det kun 3 dager igjen av mitt medlemskap,og ovenfor er min erfaring fra dette forum. Men har fått kontakt med noen hyggelige damer,så alt var ikke forgjeves :))
Mvh VIVA

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.12.2016 av Anonym
Hei :-)
Det er desverre ikke bare menn som er uhøflige! For meg er det en ærlig sak om man ikke er interessert i noe forhold og det burde være en selvfølge å gjøre oppmerksom på det på en ordentlig måte, bl.a. svare på brev. Får bare ønske deg lykke til videre Viva!
Mvh Flodur
Anonym
#2. Postet 08.12.2016 av Anonym
Hei Flodur.
Forstår at mange kvinner er like uhøffelig som menn. Men nå var det jo flest menn jeg fikk svar fra siden det var vennskap fra menn jeg søkte. Du som mann har sikkert en ærfaring med kvinnelige kontakter.
Uansett bør voksne mennesker vise høffelighet.
Viva.
Anonym
#3. Postet 22.12.2016 av Anonym

Anonym
#4. Postet 07.01.2017 av Anonym
Ser du ikke er medlem lenger, men jeg kan jo svare for egen del og hva jeg tror. Jeg er en person som ikke er helt trygg på dette med nettdating. Egentlig er det helt genialt, en kan jo nærmest "bestille" drømmekjæresten. Hun skal være sånn og sånn, men helst ikke sånn. Ja, du skjønner sikkert hva jeg mener. Vi alle har våre preferanser og hva vi ser etter hos en potensiell kjæreste. Det nettdatingen likevel MANGLER er førsteinntrykket en får når en møtes i virkeligheten. Ved nettdating kommer "førsteinntrykket" først etter en stund, når en har blitt "kjent" gjennom tekst. Og nettopp det kan være litt skummelt. Smilet, blikket, stemmen, holdning osv osv. Det er jo disse faktorene som ofte avgjør fremtiden som kjæreste. Stemmer ikke dette, så er det lite som kan rette opp nettopp hvordan vi er i virkeligheten. Kanskje det er skummelt for andre også, ikke bare meg? Da kan det noen ganger være fristende å bare "forsvinne"...
Men det går jo an å si noen ord først, da. Der er jeg helt enig.
Anonym
#5. Postet 08.01.2017 av Anonym
Hei Jeg vil gjerne vite deg mer bedre, mitt navn er Rose, jeg leter etter en alvorlig mann for et seriøst forhold, jeg er ekte og svært alvorlig, og jeg leter etter en mann som kommer til å gjøre meg glad for resten av mitt liv, og jeg vil ha en ekte mann.. det er derfor jeg skriver til deg, men jeg vet ikke hva du virkelig er ute etter, hvis det er det jeg er ute etter, men jeg vil gjerne vite deg mer bedre og vite om du er virkelig alvorlig og ekte, kan jeg er virkelig og alvorlig om hva jeg leter etter, kan du skrive meg en mail og fortell meg mer om deg, er min mail rosy.grimholt@gmail.com
ønsker deg godt nytt år..... vil jeg sende deg mer av mine bilder når du sender meg en melding til min e-post

rosy.grimholt@gmail.com
Anonym
#6. Postet 29.04.2017 av Anonym
"Høres" ut som det er damer en skulle lete etter her inne da? Da får en iallefall svar.
Ikke dumt med gode venninner heller:)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen