Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 16.02.2017 av Anonym.
Bruk av megafonen
Jeg registrerer at det i flere tilfeller "oppstår" en dialog mellom to (eller flere) personer gjennom uttalelser i megafonen. Noen ganger som resultat av negative utsagn. Synes for det første at det lite hensiktsmessig å spy ut eder og galle i megafonen, snarere tvert i mot! Tror ikke det er så mange mannfolk/kvinner som blir inspirert av syting og klaging. Dessuten mener jeg at kommunikasjon mellom to personer bør gjøres gjennom postkassen.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.02.2017 av Anonym
Helt enig...
felicia
#2. Postet 18.02.2017 av felicia
Jeg er også enig. Er så lei av alle denne sytingen! Hva gjør de selv for å oppnå kontakt?
Og hvem vil ta kontakt med sure folk? Hvorfor være medlem om alt er så ille?
Nei,la oss være mer positive????????
Anonym
#3. Postet 18.02.2017 av Anonym
Hei igjen :-) Jeg er selvsagt glad for å se at jeg ikke er helt alene om å mene dette, selv om jeg kunne ønsket at det var flere som ville utrykke det.
Så har jeg lyst til å si at innlegg på megafonen som ikke oppgir hvem de svarer eller hva de svarer på, blir helt håpløst! (Trenger ikke være konkret her, for det gjelder flere). Megafoninnlegg har, så vidt jeg har forstått og erfart, begrenset varighet. Det betyr at svar uten henvisning til tidligere innlegg blir helt meningsløse hvis det man svarer på ikke lenger vises.
Når det er sagt, så er jo megafonen en fin mulighet til å få kontakt med andre, forutsatt at meldingen er positiv!
Anonym
#4. Postet 19.02.2017 av Anonym
Hva oppfatter du som negativt i megafonen?
Jeg syns at alle kan si hva de vil uten at det bli sett som noen negativt så lenge det ikke er noen rettet mot person evt.
Anonym
#5. Postet 19.02.2017 av Anonym
Jeg forstår - og aksepterer - at vi har forskjellig syn på dette. Mine synspunkter er generelle, ikke rettet mot noen bestemte personer.
Anonym
#6. Postet 19.02.2017 av Anonym
Jeg personlig syns at det er gøy og tulle på megafoninnslagene.Det er opp til enkelte oppfatte om det er neg.posvt.
Det er bare??
Anonym
#7. Postet 19.02.2017 av Anonym
Hehe, bare tull i vei du :-) Håper bare andre forstår det! (Fint bilde du har forresten) Men spørsmålene skjønner jeg ikke....
Anonym
#8. Postet 19.02.2017 av Anonym
Takk Flodur

Ja vi få håpe på tull og tøys og at ingen bli fornærmet av det
Anonym
#9. Postet 18.03.2017 av Anonym
Neste IKKE til å tro.
Sist jeg kikket innom SD ble været annonset i "Megafon". I dag det samme.
Trodde dette var "nettdating/håp om dating". Ler.....
Anonym
#10. Postet 18.03.2017 av Anonym
Her i sd er det ikke engang svak pris på megafonen.. trøtt og så gørrr kjedelig