Møteplassen for seniorer og voksne over 40 år
Skriv en hilsen til alle på SeniorDate.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Anonym

Rapportering

Hei er det mulig og rapportere ekle brev noen steder?Er noen her som ikke burde vært her ! Trodde dette var en seniorside ?
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste
Anonym
Jeg har svart på to profiler,Blessing99 og iang99,men det er samme person som står bak begge annonser og to forskjellige dame på bildene. De begge ville jeg skulle gå over til e-post. Hvordan kunne de vite mitt fulle navn gjennom e-mail en. En av dem sendte kjempe lange brev og timen før samme brev på Svensk enda de såvidt hadde vært innom Norge men var i Afrika nå.
Åpne profilen til seniordate
Hei!

Dersom du mistenker en profil eller ønsker å blokkere en vedkommende kan du gjøre dette ved å klikke på "Blokker profil" under vedkommendes profilbildet.

Du kan også rapportere profiler ved å klikke på "Rapporter profil" under vedkommendes profilbilde, vi vil da få en varsel og kan gjennomgå en grundig undersøkelse av profilen :)

Vennlig hilsen
SeniorDate
Åpne profilen til Lofot1
Hva mener du, er folk for unge her, eller er det andre ting du misliker?
Anonym
Jeg skrev noe negativt på en brukers vegg. Han blokkerte meg, men jeg kom i kontakt med ei annen dame som han har lurt samtidig med meg, så han fortjener ikke å være her inne. Hva kan gjøres med det?
Anonym
Dette er jo en seniorside,så da mener jeg de under 40 er for unge,,særlig når de da er ute etter sex med godt voksne..da er ikke dette en seriøs datingside ,det er min mening..
Anonym
hei, leit om du har fått en ekkel henvendelse. Samtidig hva er ekkel - sex? fordi en er senior er det jo både mulig og deilig. Og hva er senior? senior i dag er jo brukt helt fra tidlig over 30 - senior rådgiver - seniorbolig (alt over 55) Igjen leit om du har blitt utsatt for noe du finner ekkelt, men jg tenker at vi som våger oss på å date m ha et åpent sinn og så heller blokkere de vi ikke liker - opp med humøret og stå på - vær litt vågal :-) og lyjkke til - til oss all :-)
Åpne profilen til are
Rapporter slike profiler. Helt utrolig at ikke seniordate har en logaritme som sletter slike profiler. De må skjerpe seg de som driver Seniordate!
Åpne profilen til are
Hvorfor lager ikke Seniordate en logaritme som blokkerer slike profiler med mailadresser? Dette bør være en enkel sak å gjøre.
Anonym
Har ikke snakket om ekkel sex.. nettbergenser.. men husk vi er noen seriøse voksne som søker andre voksne, ikke alle er ute etter KUN sex! Har selv barn i 40 åra, så tenk litt.. hvorfor ikke prøve en annen datingside da?
Anonym
Hei Molly50
Det er mange som ikke skulle hvert her. Fikk kontakt med en mann som begynte å skjelle meg ut etter andre " brev" provoserte osv. Men det er selvsagt syke mennesker som også er inne på denne siden. Håper flere sier fra om de opplever det samme. 
Mine tanker var en full person eller en med problemer psykisk.
Fia
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste