Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 23.06.2018 av Anonym.
Hva søker dere egentlig?
Jeg blir litt forundret når jeg leser hva en god del skriver på sine profiler her inne. Eks. Noen søker vennskap eller reisefølge med kvinner,menn eller begge deler,og det er greit.
Samtidig søker de etter venner,reisefølge som er lidenskapelig,tykk eller slank,bra utseende,romantisk,en god armkrok,like å bli tatt på,kroppskontakt osv....
Er det da egentlig vennskap dere søker?

For meg har det ikke noe å si om mine venner eller mitt reisefølge er tykk,slank,romantisk,amorøs osv....
Vennskap er IKKE kjærlighetsforhold.
For meg virker det som det er kjærester de søker mer enn venner og reisefølge.

Fia

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.08.2018 av Anonym
Har vært innpå her en stund nå. Ja hva søker man egentlig etter. For min del er eg litt lei og skuffet av mye innpå.Blir tibudt hemmelig elsker forhold, hvorfor går ikke sånne inn på andre datingsider. Det er ingenting i min profil som tilsier at eg ønsker noe sånt. En eg skrev med en stund slo ned på at eg hadde hunder og alt styret det ble med de.Han ville eg skulle kvitte meg med de.En annen som helt tydelig hadde problemer bare blokkerte meg uten at det var situasjoner som tilsa at han burde gjøre det. En skulle ha masse sex. Har visst mistet troen på å finne meg en real ok venn innpå her det er så mye rart og ikke tror eg alle vet helt hva de vil og vil ha. En god gjeng med eldre litt forvirrede folk he he. Vel ikke for å kritisere noen men man kan bli litt frustert.
Anonym
#2. Postet 04.08.2018 av Anonym
Det finnes nok noen normale mannspersoner også på nettdatingsidene. Men det er ikke så lett å bli oppdaget. Og det er slettes ikke lett å komme gjennom nåløyet. For det virker som mange tror de er på shopping i det øyeblikket de begynner å lete etter sin nye elskede. Utvalget er bra, mulighetene er mange.
For egen del så opplever jeg å bli vurdert inngående ut fra ytre fakta. Dermed er jeg for kort, for ung, har bart og ikke minst så blir avstanden for stor.
Da hjelper det ikke at man oppfører seg sømmelig, er god til å kommunisere eller holder seg unna slitsomt sexprat.
Kjærlighetens språk er noe helt annet enn dette. I vår tid virker det som mange har kommet vekk fra sine følelser. Følelser er vanskelig, det er alvorlig, du kjenner gulvet gynge og så videre. Vi blir utfordret i det øyeblikket følelsene settes i sving. Jeg tror vi blir redde da. Det er mye enklere å shoppe litt. Finne noe fint, noe vi liker med øynene og som sikkert vår familie og venner vil akseptere. Og så lar vi karusellen snurre enda noen omganger.......
Men husk: følelser er uendelig fint også.
Anonym
#3. Postet 04.08.2018 av Anonym
Det som fenger er nok i første omgang profilbilde,tror nok det starter der! Greit å se hvem en prater med!
Men i vår alder kan vi vel ikke være så kresne,merker mannfolka skal ha en slank og flott kvinne,blir litt frustrert der,det indre må jo også telle en del :( Å mannfolk tror jo så godt om seg selv :))
Det starter vel helst med vennskap,så får man vel ta det derfra,er det kjemi kan det jo bli noe mere...
Er vel derfor de fleste er her?
Anonym
#4. Postet 05.08.2018 av Anonym
Hei Molly.
Det er ok at den enkelte har forskjellige ønsker og hva en søker. Personlig skiller jeg mellom vennskap og kjærester.
Selv om jeg forstår at et vennskap kan føre til noe mer enn bare venner om kjemien og alt stemmer. Bilde er jeg absolutt ikke opptatt av fordi et bilde sier ingen ting om en person. Dessuten er de fleste bilder her inne så utydelig at det hadde hvert bedre uten bilde.
De aller fleste her inne er i godt voksen alder med litt livserfaring,skulle en tro. Derfor tror jeg ikke bilde er så viktig. Men vi har kanskje andre ønsker for å bli kjent enn sexprat,BH størrelser osv.....
Fia
Anonym
#5. Postet 05.08.2018 av Anonym
Hei Solstråler.
Ser du har gitt opp håpet om å treffe noen som passer etter ditt ønske. Klart en treffer forskjellige mennesker her inne. Men blir litt sykt når en person sier du må kvitte deg med din hund osv....
Det viser bare at det er en person som vil ha styringen over andre mennesker. Forstår at du blir irritert når noen kommer med krav og tilbud som ikke passer inn etter det du søker etter i din profil.
Trodde også at voksne mennesker avsluttet en kontakt på en ordentlig måte når de finner ut at dette fører ikke dit de selv ønsker. I det daglige livet møter vi også mennesker som er forskjellig,dette forum er vel ikke noe unntak.
Lykke til videre.
Fia
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen