Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 09.09.2018 av Anonym.
Død nettside?
Hei alle.
Er dette en helt død nettside, eller er det liv i dere? I min enfoldighet så tenkte jeg at voksne mennesker over 40 år, ville hatt mye å diskutere?
Jeg tenkte at her ville sikkert folk flest være over den ungdommelige sjenertheten sin, så meldinger ville flagre villig vekk, og jeg trodde at alle kom til å ha en skikkelig profiltekst og bilder av seg selv.
Men så feil kan man jammen ta

Manglende bilder kan jeg overse, men om man ikke engang har en skikkelig profiltekst, hvordan skal da noen kunne klare å fatte interesse for nettopp deg?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.09.2018 av Anonym
Hei Marie1967
Jeg er veldig enig med deg at dette forum er veldig stille og dødt. Merker meg også at mange har hvert på årevis her inne. Blir nesten som en hobby da Hadde det hvert litt diskusjoner og aktivitet på forum,skulle jeg forstått det,men der er det også stille. At dette er det største nettstedet for seniorer tviler jeg på,i såfall er de seniorene lite aktiv når de er medlemmer
Jeg blir nok ikke " gammel" her,tror jeg.

Fia
Anonym
#2. Postet 16.09.2018 av Anonym
Så en mann som søkte "søker en brystfager kvinne" det er sikkert ikke mange av i denne spalten, men morosamt var det, håper han får mange svar, men som henger litt.
Anonym
#3. Postet 18.09.2018 av Anonym
Tror at Marie kommer til å bli her lenge, svært lenge.
Anonym
#4. Postet 22.09.2018 av Anonym
De fleste er her for å se, ingen hvet hva de ønsker, de fleste vil ikke finne noen hverken venn eller kjæreste, alle er kresen i denne alder, årene går og ensomheten blir bare større og større, snart er eldresenteret eneste mulighet med middag og middagslur.
Anonym
#5. Postet 30.09.2018 av Anonym
Det er utrolig at damer som har passert 50 blir mer og mer lik menn, over 70 så er umulig å se forskjell, damer over 50 bør bruke østrogen.
Anonym
#6. Postet 05.10.2018 av Anonym
Burlefot.bruk hodet.Det er du som har dårlig syn.Skaff deg briller eller linser.Hva venter du deg av kvinner på 60+? At de skal se ut som en sexbombe?Mennene her er ikke særlig sexy de heller,men mange er veldig hyggelige og gode å prate med.Det er det viktigste.Østrogen blir nok brukt av de som føler at de trenger det,og testosteron behøver noen av mennene her også.Kanskje du også?.
Anonym
#7. Postet 08.10.2018 av Anonym
Ønsker deg en god dag og at solen skinner og varmer, smiler verden til deg i dag?
Anonym
#8. Postet 15.10.2018 av Anonym
Enig med deg. enkelte av profilene er også så mangelfulle at de er verdiløse. lurer på om folk er brydd for å være på datingsider? det er tåpelig. datingsider er akseptert i dag. vil en lykkes må gi info
Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen