Møteplassen for seniorer og voksne over 40 år
Skriv en hilsen til alle på SeniorDate.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Anonym

lettere psykisk utvikllingshemming.

satt i dag og jobbet med et lite foredrag jeg skal holde. innimellom dette arbeidet skrev jeg med en dame som etter eget utsagn var høyskolutdannet. jeg reagerte på skrivefeil og dårlig setningsoppbygging. la fra meg arbe det vi hadde skrevetidet mitt og leste dvedkommendeet vi hadde skrevet. når jeg så det i sammenheng skjønte jeg at jeg ikke hadde med et normalt utrustet person. vedkommende hadde da klart å blokke meg i sinne og raseri. dette er jo farlig . det er nok ikke alle her som  er å stole på. vi har et ansvar hvis vi kommer bort i en slik person. jeg vil gjerne rapportere vedkommende, men har ikke funnet ut hvordan jeg kan gjøre det uten å eksponere vedkommendes navn. er det noen som kan fortelle meg hvordan?
Åpne profilen til seniordate
Hei!

Dersom du ønsker å rapportere en bruker kan du gjøre dette ved å gå inn på vedkommendes profil og klikke på "Rapporter profil" under vedkommendes profilbilde. Vi vil da få en varsel om dette og kan gjennomføre en grundig undersøkelse :)

Vennlig hilsen
SeniorDate
Åpne profilen til Grete
Til Admin.

Det er ikke lett å gå inn på vedkommendes profil og blokkere når man allerede ER blokkert.

Til Zaman.
Du må skrive inn til Admin - nederst står det med små skrift :  Kontakt oss  .... da kan du opppgi navn.
Åpne profilen til indian summer
Blir litt spørrende til hva du vil rapportere.
Evnenivået?'
Har sett mennesker som opplagt er lettere psykisk utviklingshemmet også her inne, det må vel være plass for det.
Åpne profilen til solstråler
Enig med deg.