Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.03.2020 av Anonym.
Er folk redde for å ta kontakt.
Jeg er muligens noen generasjoner yngre enn de fleste her, men er det ingen som tør å prate her.
Hvordan skal dere egentlig greie å treffe noen hvis dere ikke tar kontakt.
Kvinnfolka er dårlige på dette, vi menn har ikke fått utdelt dette såkalte tankeoverføringsgenet som dere kvinner tydeligvis har.
Sånn er det på alle nettdating stedene, kvinner tar aldri kontakt og vi menn tar kontakt men blir enten blokkert eller så får vi ikke svar.... Så hva gjør vi her egentlig?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 31.03.2020 av Anonym
Hei!
Det er merkelig viss det er stille her i disse coronatider.....
Anonym
#2. Postet 31.03.2020 av Anonym
Har du hørt for noe vissvass
Anonym
#3. Postet 03.04.2020 av Anonym
Det der skjønte jeg ikke mye av for å være helt ærlig. Hvordan vet du at vi kvinner er dårlig på å ta kontakt? Bare fordi du opplever å ikke bli kontaktet betyr det jo ikke at vi ikke kontakter andre menn. Og bare for å ha det sagt,damer opplever også å bli blokkert når mannen de "prater" med innser at damen ikke er ute etter det samme som ham. Og det med at du er noen generasjoner yngre enn de fleste her,unnskyld meg,da må jo resten av oss være bortimot 100 år,tror du må se deg litt om her,mange som er både i 30 og 40 åra,litt for ungt for meg da,men lell. :-)
Anonym
#4. Postet 06.04.2020 av Anonym
Det der skjønte jeg ikke mye av for å være helt ærlig. Hvordan vet du at vi kvinner er dårlig på å ta kontakt? Bare fordi du opplever å ikke bli kontaktet betyr det jo ikke at vi ikke kontakter andre menn. Og bare for å ha det sagt,damer opplever også å bli blokkert når mannen de "prater" med innser at damen ikke er ute etter det samme som ham. Og det med at du er noen generasjoner yngre enn de fleste her,unnskyld meg,da må jo resten av oss være bortimot 100 år,tror du må se deg litt om her,mange som er både i 30 og 40 åra,litt for ungt for meg da,men lell. :-)
Knallbra!
Anonym
#5. Postet 20.05.2020 av Anonym
Men er det helt greit å være anonym? Jeg synes ikke det oppfordrer til å ta kontakt.
Anonym
#6. Postet 27.05.2020 av Anonym
Jeg er så enig med deg. Tar ikke kontakt med anonyme personer. Gir høflig avslag på slike henvendelse, men ønsker ikke kontakt med noen som ikke vil vise ansiktet sitt uansett av hvilken grunn. Er også lei av å bli kontaktet av yngre menn som er ute etter noe annet. Aldersgrensen på 40 overholdes ikke.
Anonym
#7. Postet 27.05.2020 av Anonym
Ved kommende har nok slettet profilen og teksten bli hengende her inne.Da er det ikke noen bilde og at vedkommende bli anonym
Anonym
#8. Postet 03.06.2020 av Anonym
Hei Anonym - kankje det er akkurat det som er problemet.

Du sier selv at du er "noen generasjoner" yngre enn de fleste her - så da er vel ikke en seniorside det rette stedet for deg. Tror ikke cougars søker lykken på Seniordate.

Du vil nok også få å en bedre respons hvis du legger ut et bilde.

Lykke til!
Anonym
#9. Postet 11.06.2020 av Anonym
Altfor mange uærlige personer her, de sier de er enke/enkemenn, eller enslige.Men når en har hatt kontakt en tid, så er ektefellen bare syk eller borte på besøk.Dette er vondt for oss, som virkelig er alene og ensomme
Livet
#10. Postet 08.08.2020 av Livet
Men er det helt greit å være anonym? Jeg synes ikke det oppfordrer til å ta kontakt.
Ja, jeg forstår godt at ikke alle vil legge ut bilde på siden. Det er vel mere enn utseende som teller. Dersom andre ting matcher så kan en fint sende bilde litt senere......syns nå jeg da.......