Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 09.07.2020 av Anonym.
Mnd etter mnd
Det er ikke greit å være innpå her mnd etter mnd. Kan ikke skjønne at folk orker det. Nå har eg vært innpå her igjen en par uker og ser det er det samme oppleggget som før. Merkelig at noen skriver og er så ivrig for så i neste øyeblikk bare kutte ut. Synes det er uhøflig og ikke si man ikke er intr allikevel. Har opplevt det noen ganger nå og er lei av den type mennesker. Visst det er sånn det skal være på en datingside er det ikke noe for meg. Og hva med de som hele tiden er innpå og ikke kommer lenger. Hva tenker dere.. Det er vel tross alt bedre å gå ut i det virkelige livet og treffe noen om ikke annet enn å prate med. Hva mener dere. Vurderer å melde ut føler ikke det har noe for seg lenger.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.07.2020 av Anonym
Det er mange som hjar dette som hobby tror jeg, om dem svarer så er det bare en linje eller to. Det er nok en grunn til at det har blitt sllik, jeg tror det skyldes mange useriøse brukere.
Anonym
#2. Postet 14.07.2020 av Anonym
Opplever det samme som dere to beskriver.At noen useriøse er her som "hobby", ser jeg ikke bort fra. SD burde også gjort noe med disse inaktive profilene og hatt tidsbegrensning på de. Jeg er heller ikke her for å få brevvenner. Er også veldig "sjokkert" over at det finnes "såpass" mange eldre personer som er så useriøse og kun vil "leke" at det blir latterlig. Skrives det lite om seg selv og kun enkle svar,så er det som regel useriøst. Synd det skal være sånn her inne hvor vi kaller oss "seniorer".
Anonym
#3. Postet 20.07.2020 av Anonym
Mitt inntrykk er at problemet er det samme, også på langt dyrere og mer "seriøse" datingsider.

Kankje også en del har et helt urealistisk syn på å treffe "den rette", "drømmepartneren" eller sin egen "sjelevenn"? Men finnes noe slikt?

Kanskje også noen har altfor store forventninger og "krav" til den de søker? "In real life" så vil vel ikke det fungere?

Kankje noen lever i en "boble"?
Anonym
#4. Postet 21.07.2020 av Anonym
Skjønner ikke at dette kan være noe "problem". Alle og enhver kan vel velge hvor lenge man vil være med på dette? Er dette ett problem så er det vel fritt for vedkommende å melde seg ut????
Anonym
#5. Postet 22.07.2020 av Anonym
Skjønner ikke at dette kan være noe "problem". Alle og enhver kan vel velge hvor lenge man vil være med på dette? Er dette ett problem så er det vel fritt for vedkommende å melde seg ut????
"PROBLEM" ?

Eller at man som medlem mener det er rett å ha forventninger om en viss standard på tjenesten en betaler for. Kunne kanskje gjort datingsiden mer attraktiv.
Kan ikke skjønne det skulle være noe "problem" .
finner jeg deg
#6. Postet 26.09.2020 av finner jeg deg
Det er værre på langt dyrere datingsider. Det kan vært hyggelig med litt ufarlig meningsveksling, uten at det behøver å bety innledning til noe som helst. Jeg har prøvd forsiktig, men har møtt en stum vegg av taushet. Tror det er en slags "kultur" som kan feste seg. Og - ikke minst, tror jeg at de fleste ønsker å bli "fridd til" fordi da slipper de selv å ta belastningen dersom det blir et nei. Er ikke dette et mønster som går igjen i samfunnet forøvrig - at ingen vil være den første til å gjøre noe, fordi det kan være farlig, eller man kan være redd for å ha misforstått situasjonen?
Anonym
#7. Postet 09.10.2020 av Anonym
Jeg har bare vært her noen få uker, men har sllerede begynt å lure på hva folk driver med, eller rettere sagt hva hensikten er med å være inne på SD. Jeg har rukket å oppleve en "mur av taushet" flere ganger. Vi har et valg her inne som heter "høflig avslag". Det tar ca. 2 sekunder å klikke på den og "send". Da vet den andre at meldingen er mottatt og forholder seg til det. Klart det er lov å ikke være interessert, det er ikke det det handler om. Jeg synes det handler om alminnelig høflighet og respekt for sine medmennesker å gi en tilbakemelding. Antagelig er felertallet her inne som en hobby, men det finnes garantert mange ensomme her inne også som opplever det som trist og leit å bli møtt av taushet. Jeg synes folk bør skjerpe seg av hensyn til sine medmennesker. Det tar som sagt bare et par sekunder å svare "nei takk" hvis det er det aktuelle. Alt er bedre enn taushet.

"vennskap"
Silvia
#8. Postet 10.10.2020 av Silvia
Såå enig.
Høflighet OG respekt.
Silvia
#9. Postet 10.10.2020 av Silvia
En ting jeg nettopp merka meg.

Noe med mitt bankkort gjorde at mitt abb. stoppet for en del måneder siden.

Da passet det veldig greitt.
Har prøvt å komme innpå igjen, på siden min.
Den opplysning for innlogging som ble sendt meg pga. "noen sendte meg en mld...
Fungerte IKKE!

Til slutt" kom der opp en mld om at sideinfo var endret, jeg måtte prøve søke på "annen internettadresse!!

Syns det da KAN virke som siden ikke fungere optimalt...?

Jeg kan IKKE, nå heller, åpne noe(n) tilsendt meg i innbox,
UTEN å starte betalende medlemsskap...??

Jeg, kan IKKE åpne noen ting, UTEN å betale medlemsskap igjen....!!??

Kanskje flere profiler STÅR SLIK..?
Slik fungerer (eller ikke..?) denne seniorD siden..??
D.s.
Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen