Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 11.11.2020 av Anonym.
Seriøst???
Hei, begynner å føle dette sted som lite seriøst, jeg har til nå kun fått henvendelser som er 20 år yngre enn meg, og det er ikke få.
Hva de vil med gamle damer er uforståelig for meg, mitt søk kan ikke være vanskelig å forstå, og at der ikke finnes personer på min alder i mitt område, som ønsker kontakt, virker også merkeligt.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.11.2020 av Anonym
ja,man kan virkelig lure. Tror kanskje det er en del yngre menn som har dette som et lite tidsfordriv og skriver til oss eldre damer for å ha det litt gøy med å se hvor langt de kan komme med oppmerksomhet og litt smiger. Det forbauser meg også at det er folk i tredveårene her. Trodde dette var en side for mennesker over førti.Jeg som du,lurer virkelig på seriøsiteten her.
Anonym
#2. Postet 18.11.2020 av Anonym
Har inntrykk av at det er lite seriøst på dyre dateing-sider også, og samme problemet med yngre som "prøver" seg m.m.
Da jeg var betalende medlem her så syntes jeg ikke det var vanskelig å få kontakt med damer på ca egen alder, hyggelige og høflige var de også.
Har dere damer prøvd å være litt mer frampå? Kanskje menn er litt beskjedne?
Nå kan ikke jeg lese eller sende meldinger. Men ei dame hadde skrevet en kort melding på profilveggen min (under profilbildet, hvis du har), kun betalende kan gjøre det, og den kunne jeg jo lese (meldingene kan slettes)...så selv om man er ikke-betalende, så kan man kontaktes og vi ikke-betalende se hvem som kontakter deg...da koster det da ikke mange kronene om man virkelig blir interessert i å svare.
Anonym
#3. Postet 18.11.2020 av Anonym
Det er ikke seriøsiteten til selve siden jeg snakker om,den er vel verken verre eller bedre enn andre datingsider tenker jeg. Jeg kan heller ikke svare for hva andre damer gjør eller ikke gjør her inne,men selv er jeg slett ikke redd for å ta kontakt dersom jeg finner noen her som interesserer. Jeg svarer også for det meste på meldinger som sier litt mer enn bare et "Hei",enten med et høflig avslag,eller en innledning til kommunikasjon. Jeg forundres stadig over mange menn er innom å besøker profilen min gang på gang,men jeg hører aldri fra dem. Man vet vel ganske raskt om dette er noen man vil kommunisere med,iallefall etter et-par besøk på profilen? Og hvis jeg så skriver noen ord til dem får jeg ingen svar. Har forstått det sånn at en del menn her mener at vi damer er for kravstore,jeg tror nok heller det er sånn at vi som har nådd en moden alder og kanskje har vært gjennom en del på godt og vondt vurderer hva vi er ute etter på en mer nøye og ærlig måte,selv er jeg ikke villig til å gå inn i et forhold der jeg ikke er helt sikker,bare for å ha noen. Og det er jo klart at vi blir litt skeptisk både når veldig mye yngre eller eldre menn tar kontakt. For egen del har jeg absolutt ingenting imot eldre kvinne/yngre mann så lenge begge to er enige og vet hva de gjør,enten det nå er kun for sex eller at de har et oppriktig ønske om et kjæresteforhold. Men jeg må innrømme at jeg tror mange av disse yngre her inne ikke er helt ærlige om hva de er ute etter. Når det gjelder menn som er mye eldre enn meg er jeg heller ikke særlig interessert og det er jeg helt åpen og ærlig om.
Anonym
#4. Postet 19.11.2020 av Anonym
Det høres flott ut!
Da skjønner jeg ikke hva som er problemet.
Anonym
#5. Postet 19.11.2020 av Anonym
Hei Maggi, leser det du skriver om at ingen kontakter deg, og måtte derfor kikke litt på profilen din. Den er det fælt lite å utsette på, så dette var underlig...
Det som derimot ikke er særlig mye å stusse på er hvorfor de uten bilde beklager seg :-O det er ikke særlig lurt å forvente kontakt når bilde mangler, og det i tillegg er lite å lese på profilen om hvem man er. Folk altså!!??!
Anonym
#6. Postet 19.11.2020 av Anonym
Hei Jenni.

Enig med deg om det med bilde,utseende har ikke alt å si men det er greit å ha et ansikt å forholde seg til når man kommuniserer. Det er jo ikke sånn at man skjuler seg om man treffer noen ute på byen f.eks,så da skjønner jeg ikke hvorfor man ikke vil vise seg her. Og intetsigende profiler er heller ikke særlig interessant.
jeg klager ikke på at jeg ikke blir kontaktet,for det blir jeg,det jeg mente med mitt forrige innlegg er at jeg forundres over de som er inne å kikker gang på gang men ikke tar kontakt. Hvis jeg er spennende nok til å kikke på må det vel være enda mere spennende å slå av en prat.....?
Anonym
#7. Postet 20.11.2020 av Anonym
Ja, den som var perfekt!

Det er ikke jeg, ikke vil jeg bli det heller. Tenk så travelt det da må være å se alle som ikke er det.
Kankje titter jeg på en eldre dame, kanskje blir hun glad, selv om jeg ikke har bilde en gang? Eller ei som er litt yngre? Kanksje hun da bare kommer til å bebreide meg...er jo ikke-betalende medlem, kan ikke svare, for en mare!

På damen jeg ser
hun nikker visst og ler
tror knapt hun så mitt ansikt

men et blikk uten ord
det liker visst, hu mor.


Ikke fint med litt humor, da?
Eller kanskje det bare skal være "Seriøst???"?
Gundersen
#8. Postet 02.12.2020 av Gundersen
Jeg å bli kontaktet av damer som er både 15 og 20 år eldre enn meg selv, og både med og uten bilde.
Det synes jeg bare er veldig hyggelig.
Det er heldigvis ingen regel på hvor stor aldersforskjell det kan være for å bli kjent med hverandre.

Like barn leker best med hverandre uansett hvor stor aldersforskjellen er.??
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen