Svar #3. Postet 18.11.2020 kl 14:04 av
Maggie.
Det er ikke seriøsiteten til selve siden jeg snakker om,den er vel verken verre eller bedre enn andre datingsider tenker jeg. Jeg kan heller ikke svare for hva andre damer gjør eller ikke gjør her inne ,men selv er jeg slett ikke redd for å ta kontakt dersom jeg finner noen her som interesserer. Jeg svarer også for det meste på meldinger som sier litt mer enn bare et "Hei",enten med et høflig avslag,eller en innledning til kommunikasjon. Jeg forundres stadig over mange menn er innom å besøker profilen min gang på gang,men jeg hører aldri fra dem. Man vet vel ganske raskt om dette er noen man vil kommunisere med,iallefall etter et-par besøk på profilen? Og hvis jeg så skriver noen ord til dem får jeg ingen svar. Har forstått det sånn at en del menn her mener at vi damer er for kravstore,jeg tror nok heller det er sånn at vi som har nådd en moden alder og kanskje har vært gjennom en del på godt og vondt vurderer hva vi er ute etter på en mer nøye og ærlig måte,selv er jeg ikke villig til å gå inn i et forhold der jeg ikke er helt sikker,bare for å ha noen. Og det er jo klart at vi blir litt skeptisk både når veldig mye yngre eller eldre menn tar kontakt. For egen del har jeg absolutt ingenting imot eldre kvinne/yngre mann så lenge begge to er enige og vet hva de gjør,enten det nå er kun for sex eller at de har et oppriktig ønske om et kjæresteforhold. Men jeg må innrømme at jeg tror mange av disse yngre her inne ikke er helt ærlige om hva de er ute etter. Når det gjelder menn som er mye eldre enn meg er jeg heller ikke særlig interessert og det er jeg helt åpen og ærlig om.