Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 14.12.2020 av Anonym.
Er det her «inne» vi blir glemt i ett slør av håp om nye venner/venninner?
Kanskje en noe "utfordrende" tittel på ett nytt innlegg fra en fersk bruker. Men, nysjerrig som jeg er, har jeg bladd rundt i date opplegget som tilbys her. Mange fine beskrivelser av hvem man selv er og hva man søker. Nok om det, her kommer min forundring og tanker rundt nevnte slør. Har i min vandring rundt dette med å kikke etter potensiell venninne/kjæreste sett bl.a på gjestebøker og lignende. Her finner jeg flere profiler med blogger og gjestebøker helt tilbake til 2012. Samtidig ser jeg ganske ofte at aktivitet på profiler er "mindre enn 6 måneder". Blir forundret og lurer på hva som skjer, eller kanskje mer riktig, ikke skjer. Irettesett meg gjerne, men forunderlig synes jeg at dette er.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.12.2020 av Anonym
Jeg må bare si meg veldig enig med deg.... Man prøver å ta kontakt, men det skjer liksom ikke noe mer. Eller om man titter innom en profil.....ofte ikke noe respons. Jeg har også inntrykk av at mange er her inne år etter år, men sitter liksom bare på gjerdet. Det skal sies at noen kontakter har jeg hatt. Men det føles så tregt, liksom... Jeg ønsker meg en god venn. Og ut fra de mange fine beskrivelsene av av endel personer her inne, så skulle det ikke være umulig. Men egentlig skjønner jeg ingenting, jeg heller..........
Anonym
#2. Postet 15.12.2020 av Anonym
typisk norsk, vil jeg si.
Anonym
#3. Postet 24.12.2020 av Anonym
Ja dette er bare tull. Seniordate tar ikkje jobben alvorlig med å slette profiler som er gått ut på dato. Har også rapportert en bruker, men ser han er inne enda!
Anonym
#4. Postet 18.01.2021 av Anonym
Ha ha ha ja her var det mye rart. Ærlig talt vha forventer dere? Er det politisk ukorrekt å forvente at man presenterer seg her. Med et bilde? Ja for all del i disse tider kan du vel tillate deg et munnbind om det er så ille å avsløre hvordan du ser ut. Vel, har betalt for dette en god stund fremover men kanskje det finnes andre datingfora ett eller annet sted? Noen tips?
Anonym
#5. Postet 19.01.2021 av Anonym
Har hørt fra andre at det ikke er bedre andre steder, men har ingen egen erfaring.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen