Venninna sier: Det er vår og utevær :) riktignok fortsatt litt surt, men fortsatt hele den lyse fine tia foran oss ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 04.01.2021 av Anonym.
Søkefunksjon
Hei
jeg får ikke lengre søkefunksjon til å virke. Jeg har aldri fått til å søke på sted, "alle" blir stående. Andre valgmuligheter har fungert. Men nå er det slutt! Jeg får bare "ingen funn". Av og til finner jeg meg selv, lite nyttig.
Hva kan jeg gjøre med dette? Håper noen svarer. Hvis ikke, er det jo bare å melde seg ut. Hilsen fra Vennskap

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.01.2021 av Anonym
hei!
sikkert bare en teknisk feil.
prøv dette; du tar ned rullegardinen, i søkemotoren, huk av som vanlig for bostedet du ønsker - ingenting skjer med endringene visuelt; det står fortsatt 'alle,' men klikk så på 'søk'. da skal profiler fra ønsket bosted like fullt komme opp, tror jeg. se om det går :)
Anonym
#2. Postet 08.01.2021 av Anonym
Hei Har forsøkt. Får ikke opp noe annet enn "ingen funn". Må kanskje laste ned appen og satse på den i stedet? Har ikke forsøkt på PCen, bare på nettbrett og tlf. Kanskje det har med nettleseren å gjøre?
Men takk for svar i alle fall.
Hilsen fra Vennskap
Venninna sier: Det er vår og utevær :) riktignok fortsatt litt surt, men fortsatt hele den lyse fine tia foran oss ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen