Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 29.01.2021 av Anonym.
Vistaprint!

Føler du som jeg har de siste årene at kompetansen til dem som skal gi deg service i forbindelse med salg over nettet ikke er helt det man forventer? Mitt siste eksempel er med noen som kaller seg VISTAPRINT. Jeg har nå omsider sluttet med å betale for varer på forskudd. Det er ikke nødvendig heller å handle over nettet. Det er nok av vare-utsalg i Norge. Ok, jeg bestilte en liten pakke med visittkort. Samtidig med en visittkort-holder i metall. Betalte noe under 500 kr. Så kommer pakken, men uten visittkort-holderen. Jeg reklamerer og de svarer at den skal jeg nå kunne forvente å få innen den 21.1. Har ennå ikke fått den. Jeg spør og spør og plutselig får jeg beskjed om at den vil bli sendt meg via UPS. UPS for en liten pakke som knapt tar noe plass i en vanlig post kasse! Og noe som betyr at jeg må holde meg hjemme og vente på leveringen. Jeg argumenterer med Vistaprint og får bare svada til svar. Noen som har erfaring på området?Mia

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.01.2021 av Anonym
Er ikke du så oppegående da at du klarer å søke på internett etter anmeldelser av Vistaprint?

Visittkort? Sikker på det ikke var munnbind da?
Anonym
#2. Postet 30.01.2021 av Anonym
Men i alle dager da,senior-man!! kan det være nødvendig å være så spydig og ufin? Hun kan sikkert finne anmeldelser på nett,men det betyr vel ikke at hun ikke kan spørre her om andres erfaring. Herreminhatt!!!
Anonym
#3. Postet 31.01.2021 av Anonym
Noen er visst totalt uten humor.

Men med dødsens alvor å skrive hva som er galt med andre, det kan de visst, det er bare å lese innleggene her så ser man det. Herreminhatt!
Anonym
#4. Postet 31.01.2021 av Anonym
Du bør kanskje ordlegge deg på en annen måte hvis du forsøker å være humoristisk,senior-man. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen,du fremstår som aggressiv og ganske uhøflig.
Anonym
#5. Postet 31.01.2021 av Anonym
Du bør kanskje ordlegge deg på en annen måte hvis du forsøker å være humoristisk,senior-man. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen,du fremstår som aggressiv og ganske uhøflig.
Noen vet jo utmerket godt hvordan andre skal og bør være, kanskje kommer de med "moralsk" og "oppdragende" pekefinger også...og mener kankje de til og med bør drive "dressur"?
Kanskje du mener jeg burde dresseres? Tar du jobben?
Anonym
#6. Postet 01.02.2021 av Anonym

Det er ikke nødvendig heller å handle over nettet. Det er nok av vare-utsalg i Norge.

Hvordan i all verden kan du påstå noe slikt?

Selv var jeg nettopp på eu-kontroll med bilen og fikk påbud om å skifte bremseskivene framme da de hadde over 25 % rust. I samme slengen bør en skifte klossene også. Det blir ikke billig på et verksted, hvor en også må betale for de skivene og klossene de kjøper inn, for de skifter ikke uten de får gjøre det. Og det blir ikke akkurat billig (det er mye verstedene må ha dekningsgrunnlag for i den prisen, ikke bare arbeid og varene).

På fredag formiddag bestilte jeg skiver og klosser med orginalkvalitet på nettet (norsk netthandelsbutikk), litt senere mottok jeg ordrebekreftelse på epost, de var pakket og klar og ville bli sendt på mandag ( idag). Det er sporing med pakkene, og jeg blir varslet med sms når de er framme, sannsynligvis i morgen, da henter jeg dem på en butikk like ved og skifter skiver og klosser selv, varene koster meg da bare litt over 1800 kr og jobben er gratis!

Uten netthandel hadde dette vært umulig for meg. Så jeg synes absolutt folk bør benytte seg av netthandel, i alle fall når de kan spare mye på det. Det er visst dyrt nok for oss forbrukere her i Norge, spør du meg.

Så at "Det ikke er nødvendig å handle over nettet. Det er nok av vare-utsalg i Norge" er etter mitt syn bare tull. Dessuten kan jo folk tenke selv.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen