Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 13.03.2021 av Anonym.
Har de fleste her inne mistet munn og mæle ??
Jeg blir forundret over at nesten ingen har noe å kommentere på FORUM.
Merker meg at mange hundre kan være inne å LESE et innlegg men nesten ingen svarer....har dere ikke meninger om en sak,eller er dere redd for å mene noe i offentlighet?
Kanskje er redselen for å avsløre for mye om seg selv som person på FORUM siden det er et dating side?
Ikke vet jeg,men noe merkelig er det at voksne mennesker ikke har noen interesse eller mening om div tema som blir tatt opp her inne.
Tror ikke Senior date er noe blivende sted for meg.
Ser at ganske mange bare har en profil uten å være aktiv på flere mnd.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.03.2021 av Anonym
Jeg har også reagert på at det er så få som kommenterer/legger ut et innlegg.
Det hadde vært artig å vite hvorfor. Det er antagelig mange forskjellige grunner, men det får vi nok aldri vite.

Kommer ikke til å bli her mye lenger jeg heller. Den mannen jeg kunne tenke meg finnes antagelig ikke, i hvert fall ikke her inne, og de damene som muligens kunne bli en venninne bor for langt unna.
Anonym
#2. Postet 14.03.2021 av Anonym
Konformitet og tilhøre maistream er visst det tryggeste for mange! Innen visse yrkesgrupper er jo det et faktum, og hvem vil miste jobben?
Å tro vi har et demokrati i Norge er en illusjon. Og MSM, akadaemia og byråkratiet ser visst ut til å gjøre krav på å ha orakelsvarene om hva som er best for folk, selvsagt ut fra egne interesser. Folket og systemet er til for dem, ikke omvendt. Man trenger ikke være professor for å se det.
Selv skriver jeg både innlegg og kommentarer andre steder enn her på SD, at jeg ikke gjør det her trenger ikke bety at jeg er redd for å mene noe i offentlighet. For meg er SD først og fremst et sted å søke vennskap.

At du opplever at mange leser innleggene, viser kanskje nettopp at folk er samfunnsengasjerte. Noen liker svært godt å debattere, andre ikke, vi er forskjellige. Men er enig i at flere kunne ha sagt sin mening, men også at det selvsagt kan få ubehagelige konsekvenser, "frykten er mitt våpen", var det visst en som sa. Da kan man kanskje miste både munn og mæle. Ikke alle mener de er i en en slik livssitusjon at det er verdt å kjempe mot, prisen kan bli for høy til det, det må vi også kunne forstå. Vi som er eldre står kanskje friere slik sett.
Med det politiske viruset som herjer nå, har i alle fall globalistene (les: politikere) fått vist hvor lett det er å få kontroll over massene og stigmatisere de som stiller kritiske spørsmål, spør du meg. Saklig informasjon med dokumentasjon, og kritiske sprørsmål, ser ut til å være fraværende. Det er utrolig hvor elastiske vi mennesker er, og hvor fort vi synes det er normalt å gå med munnbind, koste hva det koste vil.

At mange har en profil uten å ha vært aktive på flere måneder, trenger ikke bety annet enn at de har tatt en pause fra SD, eller ikke er betalende medlemmer mer og har glemt å slette sin profil, det må man gjøre selv.

En kan jo selvsagt prøve langt dyrere datingsider, men har inntrykk av at det er akkurat likedan der som her.
Anonym
#3. Postet 14.03.2021 av Anonym
Synes det er bra at seniordate har en debatt-side som kan leses av begge kjønn.
Hverken møteplassen, eller match har har noe liknende.
Det har lett for å bli en klikk, og den første meldingen kan være en baug.
Tror faktisk at mange ikke har lagt merke til forumet.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen