Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 16.03.2021 av Anonym.
"Alder er bare et tall" påstår noen,
men da blir jeg nesten fornærmet!

Det beste er nok bare å smile av det ...eller?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.03.2021 av Anonym
Nei, skal love å ikke si det til noen! selv om det du skriver ikke var akkurat det jeg tenkte på, men slik kan man jo også se på det.

Nå oppga du ikke alder verken på deg elller henne, men da det vel kanskje stort håp for eldre damer også får vi tro, og "Alder er bare et tall"?
Tro om det samme da gjelder menn også?
Anonym
#2. Postet 17.03.2021 av Anonym
Ja, bare vi ikke sitter døde foran dataen til slutt skal det gå bra. Jeg skal heller ikke si noe.
Alder er ikke nødvendigvis noe negativt i livet.
Anonym
#3. Postet 17.03.2021 av Anonym
Alder er ikke nødvendigvis noe negativt i livet.
! Altså er ikke alder bare et tall! Helt enig!

Og tenk bare om gjengen på Løvebakken hadde skjønt det!
Anonym
#4. Postet 17.03.2021 av Anonym
Vel, Carl I Hagen har ihvertfall skjønt det.
Anonym
#5. Postet 17.03.2021 av Anonym
For de som kan velge selv? Selsvagt bra det.

Men alle kan vel ikke det? Hva da?
Anonym
#6. Postet 17.03.2021 av Anonym
Ja, det var bare ment som en fleip. Han er ikke min favoritt.
Det er mange som sliter.
Anonym
#7. Postet 17.03.2021 av Anonym
Til Janus

Ærfaring gjør mester,sies det!

Elvi.
Anonym
#8. Postet 17.03.2021 av Anonym
Hei Senior-mann.

Alder er bare et tall er en velkjent frase,men også med noe sannhet.
Den kronologiske alder og den alder man føler seg som kan ofte være forskjellig.
Det hele kommer helt an på hvordan man vil se det med alder.

Elvi.
Anonym
#9. Postet 17.03.2021 av Anonym
Hei fløyel.
Det er så vidt forskjellig hva den enkelte mener og føler. Kjenner par som har levd godt sammen gjennom mange år med 20 år aldersforskjell.
Kjærlighet har ingen alder sies det også .....Kjærlighet gjør mange blind men den blindheten går hos de fleste som regel over etter en tid

Elvi.
Anonym
#10. Postet 17.03.2021 av Anonym
Hei fløyel.
.
Kjærlighet har ingen alder sies det også

Elvi.
Hei, Elvi!

Hvis du med det mener at det er ok med stor aldersforskjell...så er vel det kanskje en sannhet med modifikajsoner, i alle fall hvis begge er forholdsvis unge.

En kar rundt ca 30 sa en gang til meg helt seriøst, han var i et forhold som hadde vart noen år, og det var forholdvis stor aldersforskjell mellom dem, hun over ti år yngre: "Det er vel med kvinnfolk som med biler...blir du lei av bilen skifter du bare ut til en nyere!" Jeg svarte ikke, men tenkte mitt. Spørs hvor ny "bil" man vil ha, siste modell er vel da ikke akkurat å anbefale, selv om de ser aldri så nye og fine ut?
Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen