Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 11.08.2021 av Anonym.
Utrolig tålmodige?
Jeg tror en del på KD må være det, for de har visst vært her i flere år, men det heter jo at "Tålmodighet er en dyd"...da, så...da er det jo heller ikke så rart...mange dydige her ! SLÅ TIL!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.08.2021 av Anonym
Du som kaller deg anonym. Hvordan kan du mene noe slikt? Men, vi ønsker deg tilbake. Sikkert ikke siste gang vi hører fra senior-man fra Hordaland.
Hilsen enda en anonym.
Anonym
#2. Postet 12.08.2021 av Anonym
Er dere redde for å bli gjenkjent i butikken. Må gi det en sjans. Ha snøret litt uti. Problemet er at jeg går litt i ring her. Vanskelig å unngå det.
Noen samtaler avslutter når man forstår at man er grunnleggende forskjellige. Det føles litt feil, men sånn ble det.
Takker damene som holder ut med oss her.
Synes mrsenior skal trekke tilbake oppsigelsen her hvis det er det du pønsker på.
liv-et
#3. Postet 23.08.2021 av liv-et
Hahahaha....... her er det mange SVÆRT tålmodige sjeler ja!! Men hvorfor anonym? Hvis du er utålmodig er det vel en fordel å presentere seg selv? Eller??
Anonym
#4. Postet 04.10.2021 av Anonym
Man kan si hva man vil, mene hva man vil, men skjuler man seg bak anonymitet er det uansett bare feigt.
Anonym
#5. Postet 04.10.2021 av Anonym
Apropos det med å spørre ut om seksuelle forhold i første kontakt. Jeg synes det kan være greit å fortelle om sin egen legning i en naturlig sammenheng, men absolutt ikke forlange at den andre også skal gjøre det. Det er så mange forskjellige holdninger til sex og det bør man respektere. Hva er en naturlig sammenheng? Jeg mener at hvis man som en veldig åpen person, altså på alle andre områder i livet, vil dette kunne bli presentert som en naturlig del. Men, ikke som et krav til en ennå ukjent personlighet.