Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 27.06.2022 av Anonym.
Noen tanker fra et medlem som begynner å gå lei!
Har inntrykk av at en del menn på denne datingsiden ser etter en «feilfri» partner. Da tror jeg de får lete både vel og lenge... Eller de sitter og venter på at noen skal ta kontakt? Det kan også virke som mange er veldig passive og/eller ikke betalende medlemmer, dvs knapt innlogget på over et halvt år. Ikke svarer de på brev heller... Hva er vitsen med å være på en datingside da?! Kanskje denne datingsiden ikke er den riktige å søke på....??

Jeg trodde SeniorDate er en seriøs side, men etter å ha vært her en tid, virker det som det er «litt av hvert» - også her. Neida, ingen er plettfri. Vi er oss selv, på godt og vondt - både inni og utenpå. Og livsbagasje har de fleste.

En annen ting jeg har opplevd på denne datingsiden, er menn som, etter å ha brevvekslet både tett og ivrig en periode, plutselig ikke hører mer av seg - uten en eneste forklaring! Hvorfor ikke opptre redelig og kalle en spade for en spade? Det går an å avslutte kontakten på en høflig måte, istedenfor at den man skriver med, blir usikker og kanskje litt såret!

Har ikke tenkt å ta opp noen kontroversielle temaer i dette innlegget. Det er visst gjort før...

Vel, dette var bare noen tanker fra et litt frustrert medlem.

De som ønsker å kommentere og utveksle erfaringer rundt det jeg har skrevet, er velkomne til det!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.06.2022 av Anonym
Jeg er enig i alt du skriver Har vært medlem her flere ganger og det samme skjer. Får en kontakt og alt ser ok ut så plutselig er vedkommende borte. Jeg skriver dette for at du skal vite at vi er flere i samme båt Mvh Tanja
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen