Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 30.10.2014 av Anonym.
Hei dere, hva med en vitsestafett ?
"Litt pinlig"

Ei kjempestor krokodille bet av forplantningsorganet til en Gudbrandsdøl, da han skulle slå lens i Nilen.
Han ble fløyet hjem til Norge og kjørt i all hast til sykehuset på Lillehammer.
Men kirurgene kunne ikke redde stumpene, så de måtte sy på en protese i all hast.Det eneste de hadde for hånden var en elefantsnabel.
Operasjonen ble vellykket, og da mannen kom tilbake for kontroll, spurte legene hvordan det gikk.
Bra sa han.Men det er litt pinlig når jeg er på fest og det er peanøtter på bordet.

Nå sender jeg stafettpinnen over til nestemann/kvinne.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.10.2014 av Anonym


Lille Ole; Mamma, hvor kommer vi når vi dør?
Mor; Da kommer vi til himmelen og blir fugler.

Lille Ole løp ut for å leke videre. Etter en stund kommer han inn igjen og sier; Mamma jeg må få noen brødsmuler for bestemor sitter ute på gjerdet!

Håper på flere!
Anonym
#2. Postet 31.10.2014 av Anonym
En mann som var ute å syklet oppdaget ei kvinne som stod i veikanten å haiket.
Han stoppet, bød henne skyss og ba henne sette seg på stangen.
Da hun gikk av sykkelen oppdaget hun at han syklet på en damesykkel.
Anonym
#3. Postet 01.11.2014 av Anonym
Et eldre par bodde sammen på et hjem for demente.

Hver tirsdag gikk mannen å badet i bassenget og naboen kom for å kose seg med kona.

En tirsdag var det ikke vann i bassenget og mannen kom ganske fort tilbake til rommet der han såg kona og nabomannen i het omfavnelse (under dyna)....... og han utbryter: Nei men Emma da!!! Har vi lagt oss allerede!!!!
Anonym
#4. Postet 01.11.2014 av Anonym

En nordlending hadde forfrosset seg nedentil og kom til legen.

- Forsøk med litt whisky når du kommer hjem og før du legger deg i kveld, foreslo legen.

Noen dager senere kommer nordlendingen tilbake. Han hadde vært på polet og var full av takknemlighet.

- Ja, det va nu fine greier det rådet om whisky du ga meg der, og det er jo klart at det måtte være fine greier, for det sto ju at "Ballan tines" utpå flaska.


Anonym
#5. Postet 07.11.2014 av Anonym
Ja, her var det "masse" respons. I skrivende stund er det 97 "sjåare", og 5 vitser.
Betyr det at vi er 5 som kan en vits?
Anonym
#6. Postet 10.11.2014 av Anonym

Værmeldingen

Telefonen ringte hos ekteparet, mannen svarte. Etter en stund kommer han inn til kona.
- Hvem var det? spurte hun.
- Jeg aner ikke, men det var visst en som ringte feil. Han skulle ha tak i værvarslingen, sa mannen mens han åpnet avisa igjen.
- Han lurte på om kysten var klar.

Anonym
#7. Postet 10.11.2014 av Anonym
Hei - hørte en fin en på trimmen i dag!

Det var en sebra som gikk på et jorde.

Der møtte han en ku - og han spurte :"Hvem er du og hva kan du?"
Jeg heter ku sa kua og jeg lager melk.

Sebraen gikk videre og møtte en høne - og spurte henne om det samme.
Jeg heter høne svarte høna og jeg legger egg.

Så gikk sebraen videre og møtte en okse.
Hva heter du og hva kan du? spurte sebraen.
"Få av deg pyjamasen så skal jeg vise deg hva jeg kan"! svarte oksen!!!!
Anonym
#8. Postet 10.11.2014 av Anonym
Presten i bygda besøkte en dame på 90 år. Jeg forstår at mor har hatt et strevsomt liv.
Hvor mange barn har det blitt spurte presten. Ja, det har jo blitt elleve stykker... Oj - Oj - da har du
jammen ikke kunne ligge og dra deg med armene i kors. -- Nei sa mor,- ikke beina heller.
Anonym
#9. Postet 10.11.2014 av Anonym
Her kommer enda noen gullkorn.
To kvinner hadde en samtale når den ene sier: "Marte, snakker du med mannen din mens du elsker?"
Marte svarte: "Herregud nei! Hvorfor i all verden vil man snakke i telefonen i en slik stund."
Anonym
#10. Postet 10.11.2014 av Anonym
Vet dere hvorfor svenskene setter kryss over beløpet når de gir bort et gavekort?
Det er fordi mottageren ikke skal se hva det koster.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen