Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Humle
Opprettet 08.08.2015 av Humle, dame, 74 år, Akershus.
En annerledes profil
Jeg har merket meg at de fleste av "daterne" har sunne interesser og venner i bøtter og spann!
Jeg fikk derfor lyst til å prøve meg på en "tulleblogg":

EEENDELIG!!!! Nå er jeg ferdig med et 6 ukers opphold på BLÅ KORS og har ikke smakt en dråpe alkohol!
Så nå er jeg klar til å møte DEG!!! En venn og kjæreste som forstår meg.
Litt om meg selv: jeg er en del overvektig( noe godt kan det aldri bli for mye av, ikke sant?) Det er fordi jeg setter pris på god, fet, ordentlig mat ( ikke kaninføde)! Sofaen min er ikke så bred, men er du slank så får vi plass i den begge når vi sitter tett sammen. Og det vil vi jo, ikke sant?
Jeg trives absolutt best i sofaen, faktisk så godt at den har fått et lite "søkk" der jeg pleier å sitte.
Min favorittinteresse er absolutt TV. Den står på hele dagen fra ca. kl. 11. Jeg trives nemlig også godt i sengen.
Favorittprogrammene mine er Paradise hotell og romantiske komedier. Er litt kresen der, men har mange kanaler å velge mellom.
Turer i skog og mark interesserer meg ikke. Jeg har noen potteplanter og det holder o massevis for meg.
Jeg er ellers ansatt i NAV som er Norges største bedrift. Der har jeg vært trofast i mange år. Men de betaler dårlig. Det holder knapt til røyk og cola! Pluss disse evinnelige purringene på kredittkortene mine! Det er derfor et absolutt krav til deg at du er økonomisk godt situert.
Nå venter jeg bare på å høre fra deg!!!!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.08.2015 av Anonym
Hei Humle!
Dette var da en annerledes og tullete profil. Humor er bra å ha! Likeså skriveglede!
Noen har dessverre et sånt liv som dette i virkeligheten! (Men ingen her på SD, eller?).
Jeg har til tider hatt problemer med NAV, men det har jo sin forklaring her i denne profilen, hehe!

Lykke til med forfatterskapet og kjærligheten!
finn
#2. Postet 18.08.2015 av finn
Hei Humle!

Jeg føler meg temmelig sikker på at dine skriblerier her på Forum er det diamentralt motsatte av hvordan
du er i virkeligheten.

Du skriver fantastisk morsomt. De fleste av oss ville nok gjerne hatt litt av din fantasi og formuleringsans.
Det er nok endel som leser dine betrakninger og tenker: Det er jo slik jeg har det.
Kanskje får dette noen til å tenke over sitt elendige liv.

Hilsen fra Finn
Anonym
#3. Postet 04.04.2016 av Anonym
er det meg du beskriver??? Tror vi passer godt sammen jeg da
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen