Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 15.10.2016 av Anonym.
Tips til (noen av) damene.
På medlemmenes profiler kan man skrive på hverandres vegg. Enkelte mannlige medlemmer har funnet ut at dette er snarveien til damenes hjerter. Et par, tre medlemmer er ekstra djerve og er inne og deler sine amorøse bestrebelser på profilveggene. Man kan lese f.eks.: Hei E....r, her er jeg, kun for deg, vil du??? Dette er fra kleggen. Men så har vi også doffen fra Oslo som skriver sånn: Hei, jeg bor i OSLO, er 180 høy og lys blond blå øyner (øyner han et håp?), ta kontakt på telefon 2219xx34 og mobil 971xx341 hei igjen.
Jeg synes vel ikke det er noe sjekketriks å ha disse fremstøtene synlige på min profil. Men det finnes råd! På menyvalget Se min profil så går dere rett og slett inn på deres egen profilside. Scroll dere litt ned og se hva som er skrevet på veggen. Ved siden av innlegget finnes et lite rødt kryss, klikk på dette og vips har dere fått pusset tavla! Gjør det!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.10.2016 av Anonym
Hei "redwood"
Jeg tror ikke dette trikset eller fremstøtet som du kaller det er så smart. Beste måten og bli kjent på er å skrive personlig til den man ønsker kontakt med. Svarer ikke vedkommende forstår man at det ikke er noen interesse for kontakt. Personlig mener jeg alle bør svare selv om svaret blir negativt.
Det er jo en høffelighet å svare og vise respekt ovenfor andre mennesker. Men alle er vi ikke like,selvsagt.
Det som forundrer meg er at personer som en kontakter for første gang ikke åpner meldingen,selv om en ser de har hvert inne på sin profil og er aktiv.
Mvh Viva
Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen