Håp sier: Da var det jammen midtsommer og St.Hans..Litt vemodig å tenke på hvor fort dagene går..Ønsker alle en fin kveld..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Du må logge inn

Du må være innlogget for å få tilgang. Vennligst logg inn, eller bli medlem dersom du ikke er det.

Håp sier: Da var det jammen midtsommer og St.Hans..Litt vemodig å tenke på hvor fort dagene går..Ønsker alle en fin kveld..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSenior Magasinet – Datingtips, inspirasjon, historier