Anonym
Opprettet 26.01.2013 av Anonym.
Latex og gummi
er det ingen dame eller mann som liker gummi eller latex,skinn,jeg undrer meg over at kansje alle er vokst ifra dette tema eller er redd for å snakke om det eller ta det opp,jeg syntes iallfall at det er deilig

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.01.2013 av Anonym
jaja det er lov å like dette men det er nok tabu for mange.jeg liker det ikke men respekterer de som liker det
Anonym
#2. Postet 26.01.2013 av Anonym
Det fetisjeret mangfold av forskjellige fetisjer og her nevner du et par av dem. I dag er det ikke tanu og snakke om det, men mange kvier seg sikkert for å bringe det på banen sånn uten videre.
Jeg skrev en gang med en mann som tente på strømpebukser og har også hørt om de som tenner på trær...
personlig har jeg ikke noen former av dette, men forstår og respekterer de som har sisse formene for spesielle fetisjer.
Her bør det være stor takhøyde for hva den enkelte har for fetsij, men ikke forvent at de her inne kommer med sine.
Lite respons uansett hva man briger på banen men lykke til og håper du får vekket noen med dette innlegget.
Anonym
#3. Postet 26.01.2013 av Anonym
Hei!
Ja, mange lyster finnes, men jeg har aldri hørt om noen som tenner på trær Arwen....... mener du tær???...... en tå - flere tær...... det virker mere "naturlig"......
Anonym
#4. Postet 26.01.2013 av Anonym
Ja da Grete, jeg mener trær. Det er faktisk noen som gjør det også. Tær er det også noen som liker, så her er intet unaturlig.
Mange rare dyr i guds hage vet du. Mennesket er et komplekst vesen så dette må vi bare leve med.
Anonym
#5. Postet 26.01.2013 av Anonym
Jaja hver sin lyst det får være opptil hver enkelt hva den enkelte liker,jeg vet hva jeg liker! men har ikke tenkt å legge det ut her,annet enn at jeg er er normal mann med normalel lyster!
Anonym
#6. Postet 26.01.2013 av Anonym
Kjære Kalle - hva er normalt??? En ting kan være normalt for deg men ikke for meg - og omvendt!!
Alle vil vi vel kalle oss normale - selv om vi har forskjellige lyster og tenner på forskjellige "ting".
Jeg vil si at alt er normalt når to mennesker finner glede i det de gjør, og det ikke skader andre!
Anonym
#7. Postet 26.01.2013 av Anonym
Har du svaret på hva som er normalt kalle?. Det som er normalt for deg er kanskje ikke det for andre. Her finnes ingen fasit eller oppskrift på hva som er normalt eller ikke. Det er opp til hver enkelt å finne ut hva de liker og leve ut sine lyster som de selv ønsker. Om de er enige og dette fungerer for dem, så kan jeg ikke sskjønne at det er noe andre har noe med.
Nei, vi har ikke patent på normalt eller ikke. Fritt fram folkens og stå på hva dere enn bedriver denne kvelden. Kos dere og nyt det.
Anonym
#8. Postet 26.01.2013 av Anonym
Utrykte meg kanskje litt feil,men nå sa jo både grete og arwen hva jeg egentlig mente,så jeg er enig med dere begge to
Anonym
#9. Postet 27.01.2013 av Anonym
kalle,,, fordi du og halve Norge liker lutefisk liker ikke jeg det,jeg har prøvd å like det i 30 år uten å greie det,fordi jeg elsker all annen fisk,du må slutte å være så konservativ det er det bare gamlinger som blir,kansje du er det til sins?
Anonym
#10. Postet 27.01.2013 av Anonym
Dette var ikke pent sagt,alle må få ha sine meninger her og like hva de vil.Og du er ikke engang voksen nok til å ha bilde i profilen din når du er her