lars1965 sier: Vår herre har ikke tatt mye hensyn til oss på Hvaler heller. Vi har jo bare sånne bitte små paraplyer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 15.11.2017 av Anonym.
Seksuell trakassering
Definisjonen på seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet. Etter min mening gjennomsyrer det miljøet på datingsider som dette uten at ledelsen griper inn.Kjør debatt!

Hilsen Beth

Svar på innlegg

nyvår
#1. Postet 15.11.2017 av nyvår
Jeg er så enig. Er så lei av at man allerede i første brev får mer tydelige signaler om at det er sex som ønskes.
Dette har gjort at jeg vurdere å trekke meg ut SD. Ikke det jeg hadde tenkt meg.
Til dere menn dette gjelder : det finnes nok av datingsider for sexkontakter, gå dit!

Mvh
Nyvår
Anonym
#2. Postet 16.11.2017 av Anonym
Helt enig med dere!! Jeg er meget forundret at gifte/samboere /kjærester leter etter`noen annet`!!!her i SD???
Her er det nok av avskum.
Anonym
#3. Postet 16.11.2017 av Anonym
Jeg har fått hørt fra damer som jeg har og hatt kontakt med her inne. At opptil 90 prosent av oss menn her inne bare er ute etter naken bilder og sex her. Blir stum jeg når jeg hører sånt.

Forstår ikke dere riktig at dere ødelegger for oss få som er veldig seriøse og ærlig i vår opptreden på denne date siden.

Jeg tenker av bitter erfaring selv at det godt kan være en god del ensomme mennesker her inne også som søker seg vennskap for og komme seg ut igjen. Og dere ødelegger F*** meg for dem også.

Og jeg skammer meg selv over å tilhøre det kjønn som holder på sånn.

Har dere ikke empati og medfølelse i det hele tatt. Hva slags oppdragelse hadde dere når dere var små? Se for dere mamma (mor) og tenk dere om. Ville dere syntes det er helt ok om en vilt fremmed mann hadde spurt om å få naken bilder mammaen din.

Anonym
#4. Postet 20.11.2017 av Anonym
Jeg er så enig med dere damer, men er det ikke bare å svare at dere ikke er interessert og blokkere vedkommende for videre kontakt? Om det er slike forslag i første brev, så slipper dere å kaste bort tid på mer brevskriving....... og skygg unna de som søker Annet (er min erfaring).
Anonym
#5. Postet 24.11.2017 av Anonym
Hei,

Jeg har vært her en stund, men har bare opplevd slike henvendelser to ganger. Da har jeg gitt tydelig tilbakemelding om hva jeg mener, så regner ikke å høre mer fra dem.
men dette kan ikke adm. her vite om. I dag sendte jeg en melding om hva dette gikk ut på og at det ikke var greit.

Bellamia
Anonym
#6. Postet 07.02.2018 av Anonym
Så enig, så enig. Lite seriøst med slike meldinger."blikjentfasen" skal handle om andre tema. Men som alltid de som skriker høyest har vel som oftes minst å fare med. Slike ufine meldinger er det ingen som har fortjent her. Det er en ting ågjøre:blokker, vedkommende og rapporter.
Anonym
#7. Postet 10.02.2018 av Anonym
Nettopp kommet innpå her igjen og det første brevet eg får er fra en som ønsker seg en elskerinne. Ingenting i min profil som tilsier at eg er ute etter noe sånt. Hvorfor går de ikke innpå sånne sider det er jo rikelig av de.
Anonym
#8. Postet 29.03.2018 av Anonym
Viktig tema du tar opp og tror desverre det er altfor mye av slikt. Vi menn opplever også at kvinner kommer med mer eller mindre direkte invitasjoner til sex og jeg har blit seksuelt trakkasert flere ganger i mitt yrkesaktive liv, tatt på rumpe, ryggen og diverse fra kvinner. men slikt holder jo vi menn vanligvis kjeft om da....
Anonym
#9. Postet 30.03.2018 av Anonym
Det var godt å høre,trodde nesten det var noe galt med meg...hvor er de seriøse hen,er det noen av de her?
Det ligger jo i profilen,når gifte menn søker etter sex,merkelig ikke de blir fjernet!!!
Anonym
#10. Postet 27.04.2018 av Anonym
Ærlig talt. Man kan ikke la seg irritere av alle ting. Da blir en syk. Overse og blokker
lars1965 sier: Vår herre har ikke tatt mye hensyn til oss på Hvaler heller. Vi har jo bare sånne bitte små paraplyer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen