Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 30.10.2018 av Anonym.
Kvinneklubb Oslo og Bærum

Hei, kvinner i Oslo og Bærum!

"annega" (Oslo) og jeg (Bærum) vil prøve å samle sammen noen kvinner som bor i våre nærområder til en, la oss kalle det "venninneklubb". Vi håper at vi med felles innsats kan utvikle gode vennskap med kvinner på vår egen alder.

Vårt ønske er å treffe dere som ønsker å være en del av en slik klubb, og som ønsker å være aktiv deltager. Vi har sikkert forskjellige ønsker om gjøremål, og det er hver og en av oss som tar initiativ til hvilke sprell vi skal finne på, og så invitere de andre til å bli med.

Tanker: turer i skog/mark/fjell/byen, kino, utstillinger, konserter, teater, håndarbeidstreff, utveksling av kunnskap, diskutere og prate om løst og fast, lunsjer ute eller hjemme hos hverandre, bridge-/kortspilling, tennis, utenlandsturer, sykkelturer - you name it!

Her må vi bare prøve oss frem, og la veien bli til mens vi går.

Vårt forslag er at dere skriver litt til "kira" v.h.a. Seniordates sider.
Oppgi også e-postadressen din slik at vi (annega og jeg) kan sende ut en felles e-post til de som vil være med. Anonyme kan ikke være anonyme overfor gruppa.

Og da er vi i gang! - og vi kan bruke e-postgruppen for å sende ut invitasjoner/forespørsler til de andre i gruppen om noe man har lyst til å finne på.

(Det beste/enkleste hadde kanskje vært om vi kunne ha opprettet en egen lukket gruppe på Facebook (FB), men det er ikke sikkert at alle har installert det programmet). Oppgi gjerne til kira om du er på FB eller ikke.

Hilsen fra Kira

Svar på innlegg

indian summer
#1. Postet 03.11.2018 av indian summer
SÅ flott tiltak.
Bor riktignok i Østfold.
Anonym
#2. Postet 05.11.2018 av Anonym
Hei!
Så hyggelig forslag! Jeg vil veldig gjerne være med og tar kontakt!
Anonym
#3. Postet 19.11.2018 av Anonym
Er med søster :)
Aagot
#4. Postet 08.12.2018 av Aagot
Hei
Er ny her. Jeg vil gjerne være med på reise. Har reist en del alene, men savner alltid noen dele opplevelsene med.
Anonym
#5. Postet 09.12.2018 av Anonym
Godt tiltak! Lykke til! Jeg bor for langt unna, men det hender venneklubben 50+ på FB finner på ting her i området. :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen