Ellie sier: Nettop fylt alder som vises på profil. Men er mer som 60 åring hører jeg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 31.12.2018 av Anonym.
Advarsel
fuit9s sin profil forteller at hun bor i Oslo. Det viser seg at hun bor i Ghana.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 31.12.2018 av Anonym
Fint at du sier ifra :-) Gå inn på profilen hennes og trykk på "rapporter", så blir vi nok kvitt henne.
Anonym
#2. Postet 13.02.2019 av Anonym
No har ho vert her ei stund igjen, denne gongen med profilnamn "hris9" og med bosted Vestfold og 50 år.
Sist var det bosted Oslo og mellom 45-47 år.
Bilde er det samme som sist.

Profilen er "rapportert" for ca ei veke sidan men ingenting skjer denne gongen..
Sist vart den sletta stortsett med det samme????????

SeniorDate
#3. Postet 13.02.2019 av SeniorDate
Hei!

Dersom man skulle oppleve en mistenkelig profil anbefaler vi å rapportere den til oss. Dette gjøres ved å åpne den aktuelle profilen og trykke på "Rapporter profil" under personens profilbilde. Vi vil da bli varslet og foreta en grundig undersøkelse av vedkommende.

Kan opplyse om at profilen der her vises til nå utestengt og vil bli permanent tatt bort i løpet av kort tid.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#4. Postet 13.02.2019 av Anonym
Det er jo nett dette som er gjort i dette tilfelle "rapportert" for ca ei veke sidan, så skal de prøva og informera oss om at slik gjer ein/skall me gjera.
Så slettar de profilen....i dette tilfellet har de ikkje gjort det..
Då er det lurast å leggja seg flat og beklaga...det står det respekt av..ikkje når de gjer det på denne måten.
SeniorDate
#5. Postet 14.02.2019 av SeniorDate
Det er jo nett dette som er gjort i dette tilfelle "rapportert" for ca ei veke sidan, så skal de prøva og informera oss om at slik gjer ein/skall me gjera.
Så slettar de profilen....i dette tilfellet har de ikkje gjort det..
Då er det lurast å leggja seg flat og beklaga...det står det respekt av..ikkje når de gjer det på denne måten.
Hei igjen!

Vi kan dessverre ikke se at vi har mottatt noe varsel på denne profilen for ca en uke siden. Beklager selvsagt dersom et varsel til oss ikke har kommet frem.

Når vi mottar et nytt varsel blir profilen i de aller fleste tilfeller undersøkt grundig samme dag. Om profilen så skulle bli utestengt vil ikke vedkommende kunne registrere seg på nytt med samme mobilnummer. Dette for å forhindre uønskede å komme tilbake etter at profilen er tatt bort.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#6. Postet 14.02.2019 av Anonym
Den beklagelsen er grei/godtatt, men eg fekk mail med takk for att eg hadde "rapportert" profilen.

MVH Sommer50
Ellie sier: Nettop fylt alder som vises på profil. Men er mer som 60 åring hører jeg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen