Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 25.08.2019 av Anonym.
Gifte menn
Hvorfor er det så mange gifte menn her på denne plassen?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.08.2019 av Anonym
Det er en skam at sånne mennesker fins!!
Anonym
#2. Postet 29.08.2019 av Anonym
Jeg har lyst til å forsvare de gifte menn som er så modige at de ønsker en venninne. Det er mange som har og har hatt sine ektefeller på sykehjem i mange år og som trofast møter opp kanskje hver dag om det lar seg gjøre for å besøke den de er gift med. Det er mange som trenger nye kontakter og det er vel derfor de er her. Lykke til ønsker jeg dere
Anonym
#3. Postet 30.08.2019 av Anonym
Jeg forstår at noen kvinner reagerer på at gifte menn søker kvinnelig bekjentskap, men man bør vel strengt tatt være forsiktige med å dømme uten å vite hv som ligger bak. Det er kanskje nok å vise til Olav Thon? Lurer på om kan finnes gifte kvinner her jeg...
PS; jeg er ikke gift.
Anonym
#4. Postet 30.08.2019 av Anonym
Seriøst!!
Anonym
#5. Postet 30.08.2019 av Anonym
Det er vel ingen grunn til og drive utroskap hvis noen har en syk ektemann kvinne på sykehjem sykehus. Kunne aldri tenke meg og bedra med sånt grunnlag. Du et gift til døden henter.
Anonym
#6. Postet 30.08.2019 av Anonym
En vakker dag vil verden være et perfekt sted for alle som lever og oppholder seg der. Det vil sammenfalle med det året som alle potetene er like store.......
Anonym
#7. Postet 30.08.2019 av Anonym
He he. en så vakker dag er det nok dessverre ingen av oss her som får oppleve :-)
Anonym
#8. Postet 02.10.2019 av Anonym
At de gifte menn /kvinner har sine gode grunner,så har jeg uansett hvilken god grunn de måtte ha, ikke sansen for det. Alle kan bli syke og hjelpeløse,men en er da gift i gode og onde dager!! Men jeg er glad for at de spiller med åpne kort istedetfor å bli lurt!! Noe å tenke på, for da har en ihvertfall et valg.
Anonym
#9. Postet 19.10.2019 av Anonym
Kan hende det er gifte kvinner og,bare at de unnlater å skrive det!!

Kan ikke uttale meg om gifte menn,men noe mangler vel da?
Anonym
#10. Postet 30.10.2019 av Anonym
Jeg synes ikke det er greit å bli kontaktet av gifte menn,har blitt det,da tenker jeg,fy sør n,frekkt,hva tror de om meg? Nei,da må de på en annen arena,tenker jeg!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen