Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 03.09.2019 av Anonym.
Litt rart...
Litt rart det jeg opplever her inne. Disse ansiktsløse som ikke vil legge ut bilde av seg selv av sikkert flere grunner, de vil vi/jeg skal sende min mailadr. så får jeg bilder der... hmmmmm... DET er altså greit, at "vi" eksponerer oss, men de ansiktsløse vil ikke det. Bli voksne og tenk litt over hvorfor dere melder dere inn her!

Og hipp hurra for dere som har bilde :) All respekt for det :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.09.2019 av Anonym
Er sååååå einig med deg, dette gjerld både menn og kvinner, ufårståeligt kva dei tenker..har dei noko å/eller dei må skjula?...kriminelt, er dei gifte, skjula for barna/barnebarn...nabo eller venner/veninder..

Det er noko som heiter "det auga ser blir ein inntresert i" hugs til baker når ein var ung, ein vart forelska i ein/ei pga utsjånaden.

Det å skriva/utdypa seg til ein person uten bilde kan vera skummelt det.....ein veit aldrig kven som ligg bak.
Tenk om det er x en,barn,nabo osv
Anonym
#2. Postet 06.09.2019 av Anonym
Enig med deg! Skygg langt unna de som ikke har rent mel i posen, dvs som ber deg kontakte dem på mail og lignende. Jeg har også hatt et par dater men det viste seg at vedkommende aldeles ikke så ut som på bildet i profilen deres, m.a.o gamle bilder. Mye lureri og desperate mennesker her inne!

Frodo
Anonym
#3. Postet 06.09.2019 av Anonym
Det er vel mange som har ikke nye bilder på profilen.
Ser dere ut som tegninger som har laget av dere??

Jeg syns at det er spennende med shokko/ sjokk date da har man ingen forventninger til vedkommende.
Har du bilde så er det mange som bare sveiber over uten å ta en sjanse og bli bedre kjent med vedkommende.
De fleste her også gå etter utseende først..
Anonym
#4. Postet 06.09.2019 av Anonym
Svar til Korsika. Vi har bilder fordi vi vil være åpne og ærlige og ikke minst høflige overfor de/den som vil kontakte oss. Noe "blind date" har ikke jeg sansen for,men respekterer de som ønsker det. Dette er jo en dating side så hvorfor skjule seg for en evnt. person som "du" nå søker?
Anonym
#5. Postet 07.09.2019 av Anonym
Syns ikke det er noen med ærlighet å gjøre når man ikke har bilde på profilen. Den som er interessert får sett bilder etter forespørsel. Trenger ikke vise det til hele senior date.
Anonym
#6. Postet 07.09.2019 av Anonym
Så da synes du det er greit at vi/du legger ut mailadr.til de som vil sende deg bilde. Nei legg inn bilde om en vil ha kontakt.Dette handler ikke om hvordan en ser ut,men hvem "en snakker med" Seniordate anbefaler også det for å få noe respons. Bildet kan lyve...ja selvfølgelig,men beskrivelser av hver enkelt kan og være løgn. Dette er en Seniordateside så la oss være voksne og oppføre oss som voksne og stå for det vi ønsker her inne.
Anonym
#7. Postet 07.09.2019 av Anonym
Det er vel opp til hver enkelte om de vil dele bildene via mail el.noen annen måte ingenting med å være voksen å gjøre.
Har vært på date med bildeløse og hadde det hyggelig. Har også opplevt gubber med meget gamle bilder på profilen og ikke snakk om alt de skriver om yrker kondisser stilen etc.
Nei takk til bilder da bli man ikke skuffet eller oppgitttttt!!@
Anonym
#8. Postet 07.09.2019 av Anonym
Er det greit for en uten bilde å ha kontakt med andre uten bilde,el foretrekker de disse med bilder. Kanskje an en uten bilde vil svare. Hadde vært kjekt.
Anonym
#9. Postet 20.09.2019 av Anonym
Fritid.....da ble det veldig stille....
Anonym
#10. Postet 01.10.2019 av Anonym
Å skygge unna medlemmer som oppgir mailadr. er helt ok. Har før fått mange mailer fra yngre damer som sender mailadresse, uten å ha sett på profilen min en gang! Blir blokkert tvert .

Er ny her nå og har ikke skrevet noe i min profil ennå, men vært medlem her lenge før, uten profilbilde, men opplyste i profilen at de som ønsket det, fikk bilde. Aldri hatt noe problem med det, og har skrevet med flere, bare hyggelig. Også vært i kontakt med ansiktsløse, får da bilde hvis man ber om det, like hyggelige mennsker det.

Men å mistenkeliggjøre personer uten ansikt synes jeg er for drøyt, da har man etter mitt syn sannelig lite empati . Det kan da være mange grunner til at mange velger å være ansiktsløse, uten at de har noe å skjule eller nærmest skal kriminaliseres, det bør da i aller høyeste grad respektereres. Vil man ikke det, så sier jo det, etter mitt syn, ganske mye om vedkommende. Folk som ikke svarer fordi man ikke legger ut profilbilde, tror jeg går glipp av mye bra kontakter/mennesker. Vi bør huske at vi mennesker er ganske forskjellige, uten at det er noe galt i det, selv om noen øyensynlig visst ikke liker det .

Det å være på datingside er i aller høyeste grad en privat sak, hvorfor skal man "prostituere" seg i all offentlighet...er vel delvis derfor vi også dikter opp profilnavn, i alle fall de fleste av oss? Men klarer man ikke tenke lenger enn nasen rekker, så greit for meg .

På en datingside må en regne med å treffe alle typer mennesker, vi er vel såpass i satt alder mange her at vi ikke driver oppdragelse av hverandre lenger, er vel i seineste laget? Da er det vel like greit at noe får være "litt rart", eller...?

Nå sier jo en gammel floskel at "det er det indre som teller"...da burde kanskje de som har profillbilde også ha et røntgenbilde av seg i profilen !
Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen