SeniorDate på iOS og Android
Skriv en hilsen til alle på SeniorDate.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Åpne profilen til Kristofferkm02

Oppsigelse

Visst eg sier opp medlemskapet mitt, men har akkurat betalt for det, vil eg få pengene refundert?. Visst ikkje er det mulig å ta tilbake medlemskapet uten å må betale igjen?
Anonym
Har du sagt opp så har du sagt opp, det dreier seg om noen få kroner... hva ere problemet??
Åpne profilen til Kristofferkm02
Men når eg har betalt for det, og vil bare ha i 1mnd så tenker eg at når eg sier opp så får eg beholde det så lenge som eg betalte for det
Anonym
Ja heilt naturligt slik du tenker, slik er det nok ikkje her men det burde vore det.
Har ein betalt for ei vara så skulle ein hatt den så lenge ein har betalt for den uansett.
Slik er det på andre datingsider, men her er prisen så lav att dei flyt vel på det, men heilt innen normalen er det langt i frå.
Om dette systemet her er lovligt etter norsk lov veit eg ikkje men eg tvilar sterkt på det, ein annan ting er att hvis du ikkjer seier opp profilen din til rett tid trekkjer dei deg automatisk for ein mnd til, her burde profilen blitt ståande (utan å belasta kontoen din) for det er du sjølv som må sletta den, i staden burde det då gått automatisk over til eit gratis medlemskap som du hverken kan skriva eller ta i mot mailar frå slik som det er på andre slike dating-sider.
Åpne profilen til SeniorDate
Hei!

Fint om du kan ta kontakt med oss på support@seniordate.no så kan vi hjelpe deg med dette :-)

Vennlig hilsen
SeniorDate