Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 26.01.2020 av Anonym.
Ny Afrika dame frå Telemark.
Ja då dukkar det opp ei ny Afrika dame her som ligg inne med bilde der ho sit på ein kafe, når ein ser på bildet er det 100% med mørkhuda folk der.

Er ei stund sidan eg har vert i Telemark så kanskje det er blitt slik?

Eg fekk mail frå ho med e.postadresse vedlagt som vanligt, ho studera og jobbar fullt som flyvertinne, jammen tøff! hehe


OBS: ikkje la deg lura!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.01.2020 av Anonym
Fikk mme forespørsel. Svindel.
Anonym
#2. Postet 26.01.2020 av Anonym
Jeg har fått den samme og flere lingnende før. Rapporterer alle slike.
Tok kontakt med ei for en tid siden bare for morro, og det var som jeg mistenkte, det kom fort forespørsel om penger, for å skaffe papirer så hun kunne komme til meg. Jeg holdt henne på pinebenken lenge, med masse unnskyldninger, før jeg avslørte at jeg visste at dette var svindel
Anonym
#3. Postet 26.01.2020 av Anonym
49 åring som vil opprette familie og at barna vil ha mange dyr?? Burde bjellene ringe allerede da!! Det er nok endel som bli lurt av disse...jaa...hva kaller man disse unge damene fra ulandene
Anonym
#4. Postet 09.02.2020 av Anonym
-------------------------------GRATTIS MED MORSDAGEN DAMER!--------------------------------------------

Så till oss menn her inne!

Då var det ei ny afrikadame her som er på jakt etter noko, sikkert mange allerede som har fått e.postadresse mm av ho, denne gongen med profilnamnet "redjoloves" 49 år frå Oslo og student som vanligt.

Ser ut som teksten er oversatt gebrokent med Google denne gongen og.

Googlar ein bilde i profilen så ser ein samme bilde/dame på Facebook og opplysningar om ho.
Trykk høgre musetast på bilde og så "søk etter bilde i Google" då kjem ho opp.

OBS OBS igjenn!
Anonym
#5. Postet 17.02.2020 av Anonym
Neimen er det ikkje samme frøkena igjenn då tru som dukka opp som medlem her på Seniordate?

Det går jammen ikkje lange tida mellom kvar gong vår felles Afrika veninne
dukkar opp, så vidt eg kan sjå er det stortsett samme dama som går igjenn.

Ja det er vell berre og sletta profilen så dukkar ho oppigjenn snart med det samme eller eit nytt bilde.
Så vidt eg har fårstått er det kun norske tlf nr som blir godtatt under registrering her men som me høyrer så hiv telenor våre pengar rundt i utlandert og, så mogeleg eg tek feil att 047 er i Afrika og.

Dennegongen er ho og` student som før og nett under 50 år med bosted i Oslo osv. "FANTASTISK"

OBS: ikkje la deg lura igjenn!
Anonym
#6. Postet 17.02.2020 av Anonym
0Afrika dame??

Det er ikke så sikker på at vedkommende er dame i det hele tatt!! Er man så dum at man gå fem på så......
Får man ikke norsk nummer med ringekort??? (Urekistert)

Her florerer det mye krums må jeg bare si...fy..
Anonym
#7. Postet 21.02.2020 av Anonym
Vaooooo!

Dennegongen gjekk det eit par dagar så var ho her igjenn vår felles veninde, att det går ann fårstår eg lite.
Det kostar pengar kvar gong ho registrerar seg og, men det tek dei vell igjenn sjå dei som går på limpinnen.

Dennegongen med namnet "olwethumkabile" hvis eg hugsa rett, student busett Oslo ja godt ho ikkje har flytta så me veit kvar ho bur.
Ein ting som er nytt er at ho er "Truande" denne gongen, ja om me skall tru på det.


OBS
Anonym
#8. Postet 19.03.2020 av Anonym
Ja det må jo være Banditta som står bak det der..
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen